Papier te dik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boyzld

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hallo iedereen!

ik heb gister een Brother 150c all in one gekocht.
nu wil ik fotos afdrukken en heb foto papier gekocht.
glans, 230 grams.
maar iedere keer als ik iets wil afdrukken loopt ie vast en zegt het apparaat dat er een papierstoring is.
Ander papier pakt hij wel.
Kan het dat het papier te dik is? of te zwaar is?
Wat kan ik hier aan doen? heeft iemand tips?

Gr. Johan
jboone83@zeelandnet.nl

misschien zit er ergens in de printer een stukje papier of iets anders vast waardoor hij steeds vastloopt.

Kijk de manual eens na, vaak is er een speciale instelling voor dikker papier.
Een hendeltje of iets wat je verstelt, want dit is tenslotte vrij normaal fotopapier.

Aardig detail: als je de vellen tot kaarten versnijdt, dan kan je tot 240 grams papier gaan. :rolleyes:

Aardig detail: als je de vellen tot kaarten versnijdt, dan kan je tot 240 grams papier gaan. :rolleyes:

Ja dat had ik dus ook gezien, en het blijft gewoon hangen. hij pakt het papier wel, gaat rond de roller maar gaat niet printen.
Het gekke is, wanneer er normaal a4 papier inzit en ik leg een 230gr fotovel er boven op, pakt ie het wel,maar dan wel een dubbel vel. ..

ik kan ook geen knopje ontdekken.

kan ik vanuit gaan dat 230 gr niet pakt?

Ga er maar vanuit ja.
In de manual lees ik erg veel waarschuwingen wat het papier en -transport betreft, dus dat zal niet het sterkste punt van dit model zijn. Jammer.

Ga er maar vanuit ja.
In de manual lees ik erg veel waarschuwingen wat het papier en -transport betreft, dus dat zal niet het sterkste punt van dit model zijn. Jammer.

Ja inderdaad erg jammer. heb net een pakket van 100 vellen gekocht.
Naja, op marktplaats dan maar.
want het papier is nogal duur.

vreemd dat ik er niet veel van in de handleiding kon vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan