Papier trekt scheef in de printer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FtBstrdNL

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
11
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen want het spoor is mij nogal bijster..
Ik heb een Epson Stylus DX3850, hij deed het altijd perfect en sinds een tijdje trekt hij al het papier scheef waardoor hij blokkeert en niet meer print (het papier zit er gewoon recht in:evil:).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is een fijne printer en heb hem nodig voor mijn werk! :eek:

Alvast bedankt, Groeten Marcel
 
Nee hij pakt er niet meerdere, en heb het dus ook geprobeerd met alleen 1 tegelijk te printen maar dan word het ook scheef getrokken dus het is niet zo dat er bij meerdere vellen papier geblokkeerd word of meerdere meetrekt..
 
Heel eerlijk: Niks meer aan doen. Dit is vaak het transportsysteem. Of je moet er nog garantie ophebben. Maar als het geen vuil is en het transportsysteem werkt niet meer naar behoren, dan maar een nieuwe.
 
Heel eerlijk: Niks meer aan doen. Dit is vaak het transportsysteem. Of je moet er nog garantie ophebben. Maar als het geen vuil is en het transportsysteem werkt niet meer naar behoren, dan maar een nieuwe.

Dito!
 
Hmm dat is wel balen, was altijd een fijne printer..
Maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp! :thumb:
 
Probeer die geleiderrolletjes toch nog eens schoon te maken met een oorstokje met alcohol ofzo.
Op je printersoftware bij onderhoud staat iets van die geleiders schoonmaken probeer dat eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan