papierlade instellen word

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandraw

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2013
ik heb word 2013 en standaard neemt hij nu papierlade 1
ik wil dit omzetten naar papier lade 2 hoe doe ik dit?

Nadat je voor afdrukken hebt gekozen ga je naar de eigenschappen van je printer. In het geval van mijn printer :

lade keuze.jpg

hoe je dit vervolgens als standaard instelt kan per printer verschillen : bij de ene doe je dat met het menu, bij een andere doe je dat softwarematig, daarvoor zal je even de printerdocumentatie moet raadplegen.

Laatst bewerkt:
Dank je het gaat om het definitief vastzetten van de lade 2 zodat dit niet steeds handmatig hoeft het gaat over een brother MFC L5750DW

Daarvoor zal je dus echt de handleiding van de printer moeten hebben. kijk maar eens op pagina 40 van de handleiding: Klik

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het gewoon een kwestie van instellen in de Pagina-instelling dat je op lade 2 wilt printen, en dan op als <Standaard instellen> klikken. Niks printer instellingen dus. Die instelling geldt overigens wel voor de printer die op dat moment actief is, dus als je op dat moment een printer gebruikt die maar één lade heeft, houdt het natuurlijk op. Maar je kunt anders ook een sjabloon maken die hard geprogrammeerd ook de juiste printer selecteert.

@sandraw : even een aanvulling op berichtje 4 van mij. Toen ik je starbericht gelezen had en ik in de instellingen van mijn apps / printer keek / zocht, was jouw primaire vraag (dat het alleen om Word gaat) mij inmiddels ontgaan. Daar jij kennelijk alleen voor MS Word deze lade als standaard wil instellen, ben ik het met octafisch eens, dat regel je middels de pagina-instelling van het printmenu binnen / van Word.
Wil jij echter voor álle functies van je printer standaard uit deze lade printen, zie dan pag. 40 van de handleiding.
Plaatjes zeggen soms meer dan woorden ;) :D

lade.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan