Par Par 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
:confused:

Ik begrijp er helemaal niks meer van. Het enige wat ik nog weet is dat je De Par's bestanden hebt en dan heb je ook nog die Par2. Nu heb een een dvd gedownload maar mis Par44. die ik ook nergens meer kan vinden. Wel vind ik een hele lijst Par2 bestanden (10 stuks).Daarmee zou het mogelijk kunnen zijn om een Par 44. te maken ofzo. Nu heb ik ook op internet gekeken en zeggen ze FSRaid maar daar begrijp ik ook helemaal niks van. die maakt alleen maar rare bestanden aan waar ik nog niks mee kan.

vol219+26

Wat moet ik er nu mee ? :(

voor par2 files heb je quickpar nodig deze kun je ** Hier vinden **

het grote voordeel van par2 is dat deze met blokken werkt.
met de oude par files moest je als je bv part44 miste ook een compleet par file downen dat is nu ook zo, maar ook al miste je bv maar 2 segementen uit een part dan moest je een compleet par file hebben.
NU met par2 is dit niet meer nodig als je 2 segmenten uit een part mist en je gebruikt par2 met genoeg segmenten dan vult ie dat aan tot het juiste formaat.

Laatst bewerkt:
Ik heb die quickpar ook gebruikt dat duurde een uurtje, toen zag ik dat hij al die Par bestanden rood had gemarkeerd, en kon ik kiezen fix, en check. Beiden gedaan. En dan maakt die van die rare vol. bestanden aan. Ook geen idee wat ik daarmee moet :confused:

geeft ie daarna niet aan repair not need ?? evt nog eens laten scannen.

Volgens mij wel maar ik ben het nu opnieuw aan het doen dat duurd nog wel een anderhalf uur daarna hoor je het wel :)

Nou, ik heb het weer geprobeerd en nu zegt die dat ik alle par 1 files mis terwijl ik deze wel heb. ?
Wat moet ik nu doen, mijn menig zegt heel die par's weg te flikkeren. En gewoon geen par2 dingen meer downloaden :8-0:

je zou kunnen proberen of je ergens aan ee oudere versie van quickpar kan komen de nieuwste versie hoor ik inderdaad wel eens wat vage dingen over.

zorg er wel voor dat voorje de oudere versie gaat gebruiker er niets echt niets meer van deze versie op staat ook geen register verwijzingen enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan