Parallel printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolgirl

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
51
Hoi @ll

We hadden een HP 815c maar die heeft het begeven, nu heb ik een nieuwe printer gekocht maar die kan alleen op usb maar in het programma dat we gebruiken werkt alleen een parallel printer weet iemand een oplossing?
Ik dacht aan een usb kabel met parallel aansluiting maar dat schijnt net andersom te werken :confused:

Greetz Coolgirl
 
Hoi Bertus,

Bedankt voor je snelle reactie.
Zal ff nog wat meer info geven, de HP 815c hadden we op lpt1 van de pc zitten
die lpt1 hebben we er speciaal in laten zetten omdat erin het programma niet gewerkt
word met usb, alleen met lpt de 815 had usb en parallel aansluiting, maar onze nieuwe printer werkt alleen via usb daar zit geen parallel aansluiting meer op, wat ik begrijp van die usb naar parallel kabel is dat hij vanaf de pc usb naar de parallel poort van de printer gaat maar niet andersom zo vertelde ze het althans bij de pc shop waar ik vorige week was, ik vroeg of ze dan toevallig een parallel printer verkochten maar die schijnen er niet meer te zijn.
Weet jij toevallig of het wel andersom gaat, de link die je stuurde is volgens mij ook om hem op een usb poort van je pc te zetten.
Nog ff een aanpassing, ik heb ff verder gezocht op die link, en volgens mij gaat het wel lukken dmv een opdracht prompt, alleen wat ik daar precies moet typen,
moet ik nog ff uitzoeken, ik ga ut straks ff uitproberen en laat je vanavond nog wel weten of het gelukt is.

Greetz Coolgirl
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bertus,

Lukte dus niet, maar ga proberen of het met PrintFil morgen lukt.
En anders zal ik toch iets anders moeten zoeken.

Greetz Coolgirl
 
Het is niet opgelost, Printfill liet alles vastlopen :shocked:
maar hebben gewoon een nieuw software pakket gekocht
anders blijven we aan ut rotzooien.
Zal hem dus op opgelost zetten, toch bedankt weer.

Greetz Coolgirl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan