parallelle poort

• Onderwerp starter Onderwerp starter dicks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dicks

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Ik heb afgelopen weekend al mijn harde schijven geformateerd, en ik heb windows xp prof. er weer geheel opgezet, maar nu had ik een poosje geleden door vobis een nieuwe paralle poort laten instaleren, voor mijn printer, en alles werkte prima.
Maar nu na de nieuwe instalatie van xp, krijg ik elke keer de melding dat de paralle poort niet is geinstalleerd, dus werkt ook mijn printer niet. ik heb er geen software bij gekregen, dus ik weet echt niet meer hoe ik deze paralle poort (kaart) weer aan de gang kan krijgen.

dick.

Misschien moet je eens terug gaan naar die winkel en vrage of ze software voor die poort hebbe.
Weet je misschien van welk merk ie is ?

Standaard drivers in XP voldoen.

Alternate verkoopt ook zo`n kaartje ik heb gekeken of er een fabrikant op staat. Kijk effe bij jouw op kaartje of je daar wat over kan vinden en zoek effe op het net voor een eventuele driver.
Miscchien staat erin het bios iets niet goed om deze kaart te herkennen. Maar hij zou automatisch herkend moeten worden door WinXP.
Kijk dus even op kaartje voor sticker of ander kenmerk waar je/we op kunnen zoeken.

Klik op de afbeelding voor een grotere weergave

Prijs:
EUR 43,00
Excl. BTW: EUR 36,13

BIOS eigenschappen: Booten van CD, Flashable BIOS, Boot-ID te kiezen, Auto-terminering, Datarate instelbaarFlashabl

Op site van alternate, bij I/O controllers

Mazzel,
Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan