Kocht in juni een Apple, waar ik erg blij mee ben.Tegelijkertijd kocht ik het programma parallels, een virtueel programma om windows op te kunnen draaien zodat ik beide systemen gebruiken kan. Af en toe speel ik onder windows bepaalde spelletjes zoals ondermeer World of Tanks.Bij de laatste download upgrade van World of tanks kon ik in eens niet meer in World of tanks komen.Hoogstwaarschijnlijk omdat mijn virtuele programma ge-upgrade moest worden.Nu zou ik iedereen adviseren om in het vervolg windows niet meer via een virtueel programma zoals Parallels te installeren, want het blijkt dat je Parallels regelmatig moet upgraden tegen een niet geringe prijs.Bovendien blijkt World of tanks ineens niet meer te functioneren onder mijn oudere Parallels.Beter is het om windows gewoon via Bootcamp, een ingebouwd programma op de Imac te installeren.Nadeeel is dan wel dat je bij het opstarten van de computer moet kiezen voor Mac of Windows, voordeel is dat je dan niet tegelijkertijd onder twee systemen hoeft te draaien, en je windows volledig kunt behappen, omdat het volle geheugen benut kan worden voor 1 systeem.
Mijn vraag is nu, is mijn diagnose juist dat Parallels vanuit vorige versies het battle programma World of tanks niet meer kan draaien?Is het zo dat het voor de verkooptechniek van parallels een truc is dat men telkens moet upgraden om dergelijke spelletjes wel te kunnen spelen?Graag een ante. van een persoon die dit probleem herkent?
Mijn vraag is nu, is mijn diagnose juist dat Parallels vanuit vorige versies het battle programma World of tanks niet meer kan draaien?Is het zo dat het voor de verkooptechniek van parallels een truc is dat men telkens moet upgraden om dergelijke spelletjes wel te kunnen spelen?Graag een ante. van een persoon die dit probleem herkent?