Parogon restore

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleforce

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Vorig jaar werd onze aandacht gericht op het gratis programma "Paragon back-up en restore".
Uitgelegd werd hoe te werk te gaan met het gedeelte back-up.
IK meen dat er, op een later tijd stip, ook geadviseerd zou worden hoe men bij "Restore" te werk moest worden gegaan. Het is mij ontgaan of er werkelijk ook een artikel over is verschenen.
Ik wil namelijk heel graag één file restoren, maar weet niet hoe dat moet.

Zie handleiding, vanaf pagina 36: Selecteer de eerder gemaakte backup, en klik op Switch to file view.
Je krijgt dan de hiërarchie van mappen etc. in de gemaakte backup te zien, waar je het te restoren bestand opzoekt om te restoren. Zie pagina 38 en verder.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Paragon restore b.jpgParagon restore a.jpg
Goedenmorgen Tijs,
Geen artikel dus maar een handleiding. Daarin was ik zelf op pag.49 begonnen, maar ook vanaf pag.36 beginnend, stuit ik op het zelfde probleem. Na de tik op " swich naar files" verschijnt er geen hiërachie van de mappen. Ik heb geprobeerd op afbeeldingen van de twee vensters bij te voegen. Er valt dus niets te selecteren. Mijn indruk is dat alleen een volledige restore mogelijk is.
G.

In je tweede schermafdruk kun je óók weer Switch to file view kiezen. Heb je dat geprobeerd?
En als dat niets oplever anders zou je kunnen klikken op View container VD detailed structure, mogelijk levert dat een bestandshierarchie op.

Tijs.

paragon restore

Tijs
Vraag me niet hoe, maar na op allerlei links getikt te hebben kreeg ik een alphabetische lijst en kon zodoende het betreffende bestand opsporen.
Het probleem is dus opgelost. Bedankt voor je advies.
Ger.

Graag gedaan, bedankt voor de terugmelding. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan