parrot 3100

Status
Niet open voor verdere reacties.

maring

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een parrot 3100 en heb in mijn Nokia telefoon onder een naam meerdere
telefoonnummers weggezet. De parrot laat er echter in het beeldscherm maar een naam/telefoonnummer zien.
Ik kan er ook niet heen scrollen.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast enorm bedankt.

Martin
 
Hoi Martin,

Ik weet niet welke Nokia je hebt maar op de website van parrot staat een redelijk goede support...hier kan je dan ook zoen wat wel en niet kan met jou GSM

http://www.parrot.biz/usa/support/o...te/compat_list/?idproduct=2&idbrand=1&etape=2

Hoi Eric,

Ik heb even gekeken op de site die jij mij via de link stuurde maar kan daar niet vinden hoe ik dus meerdere nummers in mijn display zichtbaar kan krijgen in de parrot 3100. Ik heb onder 1 naam zeg maar 3, 06 nummers staan. Alleen het eerste 06 nummer kan ik zien de andere 2 dus niet, ook niet als ik aan het knopje draai!!
Misschien heb je nog een ideetje.
Bedankt voor je reactie

Gr Martin
 
Hoi Martin,

Ik heb zelf niet de 3100 maar de CK3000(zonder display) en per toestel is alles weer anders nu lees ik wel in de handleiding van de 3100 http://www.parrot.biz/usa/support/documents/parrot_ck3100_userguide_zone_a.pdf op blz. 45 (neem aan dat je die al 10 keer hebt doorgelezen.)

Dat ie kan synchroniseren met veel telefoons...nou weet ik niet welke Nokia je hebt maar het zou toch moeten kunnen lijkt me, Lukt het met stemherkening wel?

Als het echt niet lukt kan je ze altijd een mailtje sturen of daar op het forum je vraag stellen. http://www.parrot.biz/usa/support/technicalcontacts
 
Hoi Martin,

Ik heb zelf niet de 3100 maar de CK3000(zonder display) en per toestel is alles weer anders nu lees ik wel in de handleiding van de 3100 http://www.parrot.biz/usa/support/documents/parrot_ck3100_userguide_zone_a.pdf op blz. 45 (neem aan dat je die al 10 keer hebt doorgelezen.)

Dat ie kan synchroniseren met veel telefoons...nou weet ik niet welke Nokia je hebt maar het zou toch moeten kunnen lijkt me, Lukt het met stemherkening wel?

Als het echt niet lukt kan je ze altijd een mailtje sturen of daar op het forum je vraag stellen. http://www.parrot.biz/usa/support/technicalcontacts

Hoi Eric,

Ik dacht dat ik vermeld had welke Nokia ik had maar de reactie teruglezend zie ik dat ik het er niet bij heb gezet. Het gaat om de Nokia 6310i. Overigens stemherkenning werkt wel!

Gr Martin
 
Hoi Martin,

Dan zie ik volgens mij meteen het probleem:


Bluetooth Features

* Network Provider
* Battery Level
* Network Level
* Caller ID
* Automatic synchronization:
* Phone contacts synchronized, with only one number for each contact
* SIM contacts not synchronized

http://www.parrot.biz/usa/support/o...ist/?idproduct=2&idbrand=1&idmodel=12&etape=3

Wat je wel nog kan proberen is :


Object Push:

* First of all, you have to be disconnected with the CK3x00 (refer to the standard features).
* Click on MENU, and select CONTACT.
* Select the contact you want to send over Bluetooth (SEARCH, and then DETAILS).
* Select OPTIONS, select SEND BUS. CARD, select VIA BLUETOOTH (waiting...).
* Select CK3x00, press SELECT (waiting...).
* The contact is now added to the phone book.

En anders per nummer een nieuw contact persoon aanmaken :confused:
of eens gaan kijken naar een nieuw mobieltje die het wel kan. :thumb: :D
 
Hoi Eric,

Dit verhaal is mij niet helemaal duidelijk. Zoals boven omschreven lukt het mij niet middels mijn nokia 6310i.
Het menu zoals hierboven staat kom ik ook niet tegen in mijn telefoon.
Mocht je nog ideeen hebben dan hoor ik het graag.
Ik hoop dat het een keer gaat lukken.

Gr Martin
 
uw parrot heeft gewoon een nieuwe update nodig, dan zal het werken zoals u het wilt.

ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

mocht je nog een vraag hebben hoor ik het graag.


met vriendelijke groet,


ilker
van viritel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
uw parrot heeft gewoon een nieuwe update nodig, dan zal het werken zoals u het wilt.

ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

mocht je nog een vraag hebben hoor ik het graag.


met vriendelijke groet,


ilker
van viritel


Hoi Ilker,

Hoe doet ik dat een update er in zetten en hoe kan ik zien welke er nu in zit.
Ik ben in iedergeval blij met je reactie want ik was zelf als druk aan het zoeken naar aannleiding van wat Eric haf geschreven maar kon niet echt wat vinden.
Nu gaat het mogelijk dan het toch nog werken!!.
Ik hoor het graag.

Gr Martin
 
een update is te downloaden op de parrot site:

www.parrot.biz

je hebt wel bluetooth nodig op je laptop(computer) dmv een bluetooth dongel of iets dergelijks..
......

je kan zien welke versie het is in het menu:

"instellingen" (Setting)

en dan naar "inlichtingen" dan staat daar de versie.. 4.**
de nieuwste versie is: 4.16

en onder " geavanceerde instellingen staat "sofware update" die moet je selecteren om je laptop(computer) in te kunnen loggen op de carkit...

ik hoop dat je hier wat mee kan....

met vriendelijke groet,

sander

van Viritel(collega van ilker)
 
een update is te downloaden op de parrot site:

www.parrot.biz

je hebt wel bluetooth nodig op je laptop(computer) dmv een bluetooth dongel of iets dergelijks..
......

je kan zien welke versie het is in het menu:

"instellingen" (Setting)

en dan naar "inlichtingen" dan staat daar de versie.. 4.**
de nieuwste versie is: 4.16

en onder " geavanceerde instellingen staat "sofware update" die moet je selecteren om je laptop(computer) in te kunnen loggen op de carkit...

ik hoop dat je hier wat mee kan....

met vriendelijke groet,

sander

van Viritel(collega van ilker)


Hoi Viritel,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb even onder instellingen bij systeminfo gekeken en daar staat dat er software versie 4.15 c en displayversie 11 in zit.
Kan je nog ergens terug vinden wat het verschil is tussen de 4.15c display versie 11 en de nieuwe versie 4.16?
De reden van mijn berichtje is dat ik onder een naam meedere telefoonnummers heb staan. Daar zie ik er helaas maar een van staan in de parrot. De rest kan ik niet zien omdat ik helaas niet kan scrollen.
Alvast weer enorm bedankt.

Gr Martin
 
List of changes:
----------------


Version 4.16

- Fix pairing issue with Sony Ericsson M600i and some SIM cards (such as Bouygues).
- Fix pairing issue with Nokia N80 and N90.
- Fix pairing issue with BenQ M315.
- Fix disconnection issue with LG Chocolate.
- Fix disconnection after hanging-up with ETEN M600.
- Fix sending contacts with Nokia 6125, 6133 and 6233.
- Fix sending contacts with Samsung Z310: use the new option in menu “settings/advanced settings/Object push”.
- Support special characters for Chinese phones.


hier staat een contact sending fix tussen voor nokia telefoons...

gr

sander

van Viritel
 
Laatst bewerkt:
parrot 3100 update

zoals hier boven staan zou je moeten kunnen updaten alleen dit wil bij mij niet werken hoor
zegt steeds geen verbinding mogelijk met parrot 3100 terwijl de parrot wel wil en de laptop ook maar wil niet lukken de update wie weet hoe ik dan de update van 4.16 naar 4,20 kan doen
 
Welkom Johnferdi,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2006.

Graag een eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan