Parrot 3200LS Color

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat ik hier in de juiste categorie zit voor een vraagje over het beeldschermpje van de Parrot 3200LS-Color?

Boven in het schermpje van de Parrot staan twee symbolen die ik niet thuis kan brengen
Links boven: <<<<<<
en
rechts boven >>>>>>

Bij Rechts boven zijn de linkse pijljes donker en de rest is wit, en daar gaar het eigenlijk om.
Wat houd dat in?
MVG
Jan Filarski

Moeilijk (voor mij althans) iets voor te stellen bij je verhaal, want ik heb het apparaat niet (wel ooit bij iemand gezien, maar niet zelf gebruikt).
Mocht je de handleiding niet hebben: hier staat support voor je apparaat, en de quickstart handleiding (blijkbaar is er geen volledige handleiding??) staat hier.

Tijs.

Hallo dnties

Ja, ik heb een Quick start guide, maar die is te beknopt, daar staat het niet in.
Maar evengoed bedankt, ik ga verder zoeken
MVG
Jan Filarski

Ik heb ergens de volledige handleiding gedownload, maar evengoed kan ik daar niet in vinden waar jij het over hebt. Lijkt me overigens een soort 'blader-functie', dus (bijv.) om van pagina/scherm vooruit of terug te bladeren.
Wat gebeurt er als je een actief <<<<<< danwel >>>>>> aanraakt? Ga je inderdaad een pagina/scherm vooruit of achteruit?

Kom je er alsnog niet uit, dan kun je evt. op deze webpagina "Directions for use" kiezen uit het pull-down menu en daarna klikken op tabblad Car kits en dan en daarna de juiste car-kit klikken en de overige gegevens invullen een vraag stellen.
Telefonisch kan ook, maar dat is een telefoonnummer in het buitenland (Frankrijk), en daar spreekt men (mogelijk) geen NL: +33 (0) 1 48 03 60 69

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan