Parrot 3300 bluetooth

• Onderwerp starter Onderwerp starter BJB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BJB

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hallo wie kan me helpen bij het volgende probleem ,

Ik heb een Parrot 3300 bluetooth carkit aangeschaft welke volgens specificaties 2 BT verbindingen tegelijkertijd aankan.

Als ik nu mijn Nokia 6600 aktief heb op deze BT van Parrot 3300 lukt het me niet om tegelijkertijd te navigeren.
Volgens sommige sites moet ik dus een virtuele seriele verbinding maken , echter ik weet niet hoe ik dit moet doen.

Heeft iemand ervaring met deze materie en zo ja wil je me mailen of hier schrijven hoe ik het probleem kan oplossen.

Bvd voor jullie hulp

Bennie

Quote van een ander forum:

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn 6260 laat ik nu bij het begin NIET connecten met mijn carkit via BT. Ik ga eerst naar het navigatieprogramma (in mijn geval Route66) en die gaat op een gegeven moment zoeken naar een BT GPS apparaat. Die vindt ie als GPS CK3300, en hij vraagt of ik wil connecten. Als ik op ja druk maakt ie een verbinding met de gps en kan ik navigeren. Terwijl ik dan dus die verbinding al werkend heb, druk ik op mijn aparte paneeltje van de Parrot op de groene knop om verbinding te maken met de 6260. Daarop antwoord ik ook ja.

Nu heb ik dus en navigatie en carkit op mijn boxen en door elkaar heen. De navigatie stopt bij een inkomend/uitgaand gesprek en er verschijnt een telefoontje in mijn navigatieschermpje. Elke keer wanneer er gesproken tekst is (na ... m rechtsaf), dan wordt mijn radio onderbroken.

Dus: eerst contact met de gps vanuit de navigatie naar de bt gps, en daarna contact vanuit de carkit naar de telefoon!

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt
Quote van een ander forum:

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn 6260 laat ik nu bij het begin NIET connecten met mijn carkit via BT. Ik ga eerst naar het navigatieprogramma (in mijn geval Route66) en die gaat op een gegeven moment zoeken naar een BT GPS apparaat. Die vindt ie als GPS CK3300, en hij vraagt of ik wil connecten. Als ik op ja druk maakt ie een verbinding met de gps en kan ik navigeren. Terwijl ik dan dus die verbinding al werkend heb, druk ik op mijn aparte paneeltje van de Parrot op de groene knop om verbinding te maken met de 6260. Daarop antwoord ik ook ja.

Nu heb ik dus en navigatie en carkit op mijn boxen en door elkaar heen. De navigatie stopt bij een inkomend/uitgaand gesprek en er verschijnt een telefoontje in mijn navigatieschermpje. Elke keer wanneer er gesproken tekst is (na ... m rechtsaf), dan wordt mijn radio onderbroken.

Dus: eerst contact met de gps vanuit de navigatie naar de bt gps, en daarna contact vanuit de carkit naar de telefoon!

Mvg Patrick

Hallo Patrick ,

Allereerst bedankt , ik zal het morgen direkt uitproberen .
Ik heb de originele Benelux versie en ook een zelf gekopieerde versie op 512 MB met meerdere landen mappen.
Werkt deze versie ook gewoon , en trouwens waar leg je de gps muis neer.
Mijn originele muis had ik voor Route 66 gewoon in het vakje onder bij de versnellingspook in een Opel Zafira en gemiddeld had ik 6 satellieten.

Mvg Bennie

Het beste is natuurlijk recht onder de voorruit, mits het geen warmtewerende ruit is.(te herkennen aan de blauw/paarse gloed

Mvg P

Geplaatst door patrickt
Het beste is natuurlijk recht onder de voorruit, mits het geen warmtewerende ruit is.(te herkennen aan de blauw/paarse gloed

Mvg P

Hallo Patrick,

Bedankt voor je goede tip , het werkt perfect op deze manier . Ik kan nu dus inderdaad handsfree en navigatie tegelijk via bluetooth.
Een nadeeltje is dat er bij een binnenkomend telefoongesprek wat ik handsfree voer ook de dame van de navigatie ertussendoorkletst , is dit nog te verhelpen ?

Mvg Bennie

Daar kan ik je zo niet gelijk antwoord op geven, maar Maandag zoek ik het voor je uit op de zaak.

*Wordt vervolgd*

geen mute

Hallo

ik heb sindskort een parrot ck3100 hij pakt wel mijn voor boxen en niet mij achter boxen
dus voor wel en achter geen mute wie kan mij mij hier wat over vertellen

ik hoor het graag van jullie ,of weten jullie wie hem opnieuw in wilt bouwen ????

groet richard

Mute en aansturing over de luidsprekers zijn 2 verschillende dingen.

Voor mute sluit je de gele draad aan op de mute aansluiting van je radio.
Let er wel op of de mute van je radio massa gestuurd is.

Mute en aansturing over de luidsprekers zijn 2 verschillende dingen.

Voor mute sluit je de gele draad aan op de mute aansluiting van je radio.
Let er wel op of de mute van je radio massa gestuurd is.

Hoi patrick

dank je wel er zitten toch standaard gele draad op de parrot die kan je verbinden met elkaar maar de achterkant blijft het niet doen om het even makelijk te maken ik heb een jvc KD-G631 met tel muting maar er zit geen geel draadje op

Richard

Voor zover uit de blote bol is het bij JVC een bruine draad.
Leg met een spanningszoeker(lampje) deze draad eens aan massa.
Nu moet de radio op mute (of extern) gaan.

Kijk ook ff de instellingen in de radio na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan