parrot CK 3100 en SE Z700i

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerlinda

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Ik kan met mijn telefoon geen verbinding krijgen op de Parrot. Kan iemand mij helpen ?> Hij staat ook niet in de lijst van Parrot

ga in de auto zitten
zorg dat je het contact aan hebt van de auto
druk gelijk de rode en groene hoorn in
de carkit wordt nu geleegd.
daarna ga je de telefoon laten paren....
zodra de carkit is gevonden voer je de code 1234 in op je telefoon.
nu zou er verbinding moeten zijn.

en hier een handleiding

Laatst bewerkt:
ga in de auto zitten
zorg dat je het contact aan hebt van de auto
druk gelijk de rode en groene hoorn in
de carkit wordt nu geleegd.
daarna ga je de telefoon laten paren....
zodra de carkit is gevonden voer je de code 1234 in op je telefoon.
nu zou er verbinding moeten zijn.

en hier een handleiding

Ja deze handleiding heb ik net gedownload. Ben ik dan alle andere mobiele tel. kwijt die er nu staan ?? Wij wisselen namelijk vaak onderling met auto;s en er staan denk ik 4 mobiele nr. in

ja die ben je dan kwijt en voor zover ik weet kunnen er maximaal maar 2 telefoons aangemeld worden.
Dus daar zou je probleem wel eens kunnen liggen.

Dat zou jammer zijn, maar goed ik kan ze daarna misschien wel weer installeren. op dit moment hebben wij er 4 koppelingen inzitten (4 mobiele nr.s') en als ik dan in de auto stap ziet hij mij, als mijn man in de auto stapt ziet hij die en van de anderen dus ook gewoon. Ik weet niets van dat er maar 2 kunnen.
Het is alleen zo dat hij deze Sony Ericsson Z700i niet herkend en dus kan ik niet koppelen.

en wat vertelde de handleiding?

Eigenlijk zegt de handleiding niks. Ik heb ooit eens een berichtje van Parrot.com gekregen en daar kwam ik ook niet verder mee. Die vertelde dat 5 mob.nr.'s mogelijk zijn en dat je gewoon verbinding moet leggen, maar helaas na 10x proberen lukt dit gewoon niet. Hij geeft aan verbinding mislukt.

Heb weer een poging gedaan en krijg nadat er geen verbinding mogelijk is de tekst:
Controleer BT instell. op ander app: BT aan, App. zichtbaar, App. binnen bereik"

Nu weet ik niet wat dit betekend maar iemand anders misschien wel ??

dit las ik net bij parrot.

Parrot CK3100 hands free car kit Advanced features

* Unidirectional microphone: noise reduction, echo cancellation, voice recognition up to 150 names
* Speakers: uses the vehicle's speakers
* Pairing: pairing up to 5 phones

en hier staat de laatste software voor de parrot http://www.parrot.com/usa/support/downloads
dat zou ook nog kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan