Parrot ck 3200 - GPS verbinding annuleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefke179

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Ik heb al enige tijd een Parrot ck 3200. Sinds enkele dagen probeert mijn Parrot bij het opstarten verbinding te maken met een GPS. Wanneer ik pas annuleer (door op de rode knop te drukken) maakt hij verbinding met mijn GSM.

Ik heb geprobeerd om de verbinding met de GPS te stoppen maar kan nergens iets vinden om dit voor altijd te annuleren.
Kan iemand mij helpen?

Bedankt voor de hulp!

Ik heb al enige tijd een Parrot ck 3200. Sinds enkele dagen probeert mijn Parrot bij het opstarten verbinding te maken met een GPS. Wanneer ik pas annuleer (door op de rode knop te drukken) maakt hij verbinding met mijn GSM.

Ik heb geprobeerd om de verbinding met de GPS te stoppen maar kan nergens iets vinden om dit voor altijd te annuleren.
Kan iemand mij helpen?

Bedankt voor de hulp!

Waarschijnlijk bedoel je de ck3300 want die heeft GPS, als dit zo is dan klopt het wel na de laatste update 4.10d zit dat erop en is normaal. nadat de parrot aangaat staat er 'sluit GPS toestel aan' je druk dan op de rode verbreek toets en het is weg, als ik het helemaal goed heb kun je wel GPS uitzetten in het menu bij GPS maar zeker weet ik het niet meer want de mijne heeft het begeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan