Parrot LS3200 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

webmaster4481

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Parrot 3200LS probleem

Op het moment dat mijn telefoon ( HTC-Cruise ) verbonden is met de Parrot komt in het display van de Parrot " oproep " waarbij de radio wordt uitgeschakeld (mute) wordt en de boel niet meer uit te schakelen is.
Op het moment dat ik de bluetooth verbinding verbreek gaat de radio weer aan. Op mijn telefoon komt op het moment van verbinden geen oproep binnen.
Is nooit eerder gebeurd !!
Moet ik de Parrot resetten ? zo ja hoe dan.

Laatst bewerkt:
Op het moment dat mijn telefoon ( HTC-Cruise ) verbonden is met de Parrot komt in het display van de Parrot " oproep " waarbij de radio wordt uitgeschakeld (mute) wordt en de boel niet meer uit te schakelen is.
Op het moment dat ik de bluetooth verbinding verbreek gaat de radio weer aan. Op mijn telefoon komt op het moment van verbinden geen oproep binnen.
Is nooit eerder gebeurd !!
Moet ik de Parrot resetten ? zo ja hoe dan.

Parrot kun je resetten door even de groen en rode knop een tijdje ingedrukt te houden.
Ik denk dat je het beste even je parrot kunt updaten met de nieuwste software
lukt of kan je dit zelf niet ga dan even naar bijvoorbeeld the phonehouse die hebben om de 2 weken een reparateur van parrot en die kan hem ook voor je updaten.

Mocht je er toch nog steeds niet uit kunnen komen zou ik ook even het forum doorzoeken op gelijke problemen.http://www.parrot.com/forums/english/ bericht plaatsen heeft geen zin want parrot reageerd toch niet. (eigen ervaring)

je kan wel op dit mail adres ze bereikenUSA_SUPPORT@PARROT.COM

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan