Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /blablabla.php on line 9
Deze fout loopt echt als een rode draad door mijn php scripts heen. Nadat ik de ; achter het selecteren van een mysql query had weggehaald leek de boel te werken, maar nu dit weer. Wat gaat er fout?
het script heb ik gekopied met toestemming, alleen kan diegene nu niet bereiken om te vragen wat er goed/fout gaat. Het orgineel bevatte overigens wel de ; achter het selecteren van de msql_query.
Alvast bedankt!
Edit--> nu wel met ; op verzoek van 2de post
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /blablabla.php on line 9
Deze fout loopt echt als een rode draad door mijn php scripts heen. Nadat ik de ; achter het selecteren van een mysql query had weggehaald leek de boel te werken, maar nu dit weer. Wat gaat er fout?
PHP:
<?php
//connect to mysql database.
$conn = mysql_connect('localhost','username','password');
//Imeeladressen van leden die automeel willen ontvangen. ==============================================================
$imeel_result = mysql_query("SELECT imeel_adres FROM phpSP_users WHERE auto_imeel = \"J\" ORDER BY imeel_adres ASC");
//Indien de sqlcode gelijk is aan nul afdrukken die hap, anders natuurlijk niet (wellicht niets meer in het verschiet??).
$imeel_row= array();
$imeel_count = 0;
while ($imeel_r = mysql_fetch_array($imeel_result)) {
$imeel_row[$imeel_count] = $imeel_r;
$imeel_count++;
}
for ($imeel_i=0; $imeel_i < $imeel_count; $imeel_i++) {
$imeel_data = array();
$imeel_data = $imeel_row["$imeel_i"];
if (empty($imeel_adressen)) {
$imeel_adressen = $imeel_data["0"];
} else {
$imeel_adressen = $imeel_adressen . ", " . $imeel_data["0"];
}
}
//Imeeladressen van de bestuursleden motor- en zweefvliegen. ==============================================================
$imeel_result_mz = mysql_query("SELECT imeel_adres FROM phpSP_users WHERE userlevel = \"20\" ORDER BY imeel_adres ASC");
//Indien de sqlcode gelijk is aan nul afdrukken die hap, anders natuurlijk niet (wellicht niets meer in het verschiet??).
$imeel_row_mz= array();
$imeel_count_mz = 0;
while ($imeel_r_mz = mysql_fetch_array($imeel_result_mz)) {
$imeel_row_mz[$imeel_count_mz] = $imeel_r_mz;
$imeel_count_mz++;
}
for ($imeel_i_mz=0; $imeel_i_mz < $imeel_count_mz; $imeel_i_mz++) {
$imeel_data_mz = array();
$imeel_data_mz = $imeel_row_mz["$imeel_i_mz"];
if (empty($imeel_adressen_mz)) {
$imeel_adressen_mz = $imeel_data_mz["0"];
} else {
$imeel_adressen_mz = $imeel_adressen_mz . ", " . $imeel_data_mz["0"];
}
}
//Imeeladres van de webmaster. ==============================================================
$imeel_result_webmas = mysql_query("SELECT imeel_adres FROM phpSP_users WHERE user LIKE \"webmas%\" ORDER BY imeel_adres ASC");
$imeel_row_webmas= array();
$imeel_count_webmas = 0;
while ($imeel_r_webmas = mysql_fetch_array($imeel_result_webmas)) {
$imeel_row_webmas[$imeel_count_webmas] = $imeel_r_webmas;
$imeel_count_webmas++;
}
for ($imeel_i_webmas=0; $imeel_i_webmas < $imeel_count_webmas; $imeel_i_webmas++) {
$imeel_data_webmas = array();
$imeel_data_webmas = $imeel_row_webmas["$imeel_i_webmas"];
if (empty($imeel_adressen_webmas)) {
$imeel_adressen_webmas = $imeel_data_webmas["0"];
} else {
$imeel_adressen_webmas = $imeel_adressen_webmas . ", " . $imeel_data_webmas["0"];
}
}
?>
het script heb ik gekopied met toestemming, alleen kan diegene nu niet bereiken om te vragen wat er goed/fout gaat. Het orgineel bevatte overigens wel de ; achter het selecteren van de msql_query.
Alvast bedankt!
Edit--> nu wel met ; op verzoek van 2de post
Laatst bewerkt door een moderator: