Parse error

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc4evah

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Fout in script

Ik ben bezig met een website: www.kbklaverweide.nl. Nu blijkt echter dat als je een topic op het forum probeert te openen er een parse error verschijnt:

Parse error: parse error in e:\www\klaverweide\components\com_simpleboard\showcat.php on line 133

line 133 bevat de volgende code:

$database->setQuery("select count(*) from #__sb_messages where catid=$catid and hold=1");

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Niets mis met die regel. Geef eens 5 regels ervoor en erna ?

Overigens is er een speciale PHP sectie ...

$messages[$message->parent][]=$message;
$thread_counts[$message->thread]++;
$last_reply[$message->thread]=$last_reply[$message->thread]->time<$message->time?$message:$last_reply[$message->thread];
}
}
//get number of pending messages
$database->setQuery("SELECT count(*) from #__sb_messages where catid=$catid and hold=1");
$numPending=$database->loadResult();

//@rsort($messages[0]);

?>

<link rel="stylesheet" href="components/com_simpleboard/template/<?php echo $sbConfig['template']; ?>/forum.css" type="text/css" />

Ow ik wist niet dat er een speciaal php sectie was. Ik zal de vraag verwijderen zodra hij beantwoord is. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.

Je moet ook weten dat voordat ik die pagina aanpaste gewoon goed werkte. Ik heb alleen een engelse tekst in het nederlands vertaald, te vinden in het begin van het bestandje. Daar is ook niks mis mee.

Laatst bewerkt:
LMAO, het bleek een fout te zijn verder terug in het bestand, daar was op mysterieuze wijze een A veranderd in Ä. Toch bedankt voor je inspanning. Ik zal deze vraag binnen enkele minuten verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan