Parse Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukkorhorn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Ik zit net als vele anderen hier met een probleem
Als ik de PC opstart, krijg ik de volgende foutmelding

Parse ';' at line 73

Na ongeveer 20 keer klikken hierop kom ik bij mijn alternatieve Windows log-in scherm, in de vorm van een venster. Als ik klaar ben met mijn werk, dan kan ik de PC niet meer afsluiten, dan wel stand-by of opnieuw opstarten aankliken zonder dat er iets gebeurt. Ook systeemherstel werkt niet. Heeft iemand een oplossing?

Ik weet niet goed wat ik met deze vraag aan moet.....het is geen windows.....volgens de ingewijden php......
Ik laat het nog even staan maar........

Ik weet niet goed wat ik met deze vraag aan moet.....het is geen windows.....volgens de ingewijden php......
Ik laat het nog even staan maar........

Kan, hoeft niet.
Het is een fout veroorzaakt door een script taal (niet uitsluitend scripting talen gebruiken deze foutmelding). een script word uitgevoerd en de "Interpreter" die dat doet die "Parsed" (doorlopen/uitvoeren) het script

Maar weer ontopic:
ik stel even een aantal vraagjes hoor :)

je geeft aan dat na deze foutmelding je alternatieve logonscherm naar voren komt.
Is dit sinds een wijziging van je logonscherm?
Heb je deze problemen na de installatie van een ander programma gekregen?
Krijg je de meldingen ook als je in veilige modus opstart?

Is dit sinds een wijziging van je logonscherm?
Heb je deze problemen na de installatie van een ander programma gekregen?
Krijg je de meldingen ook als je in veilige modus opstart?

Ja, ook in veilige modus. Ik ben wel mijn logonscherm aan het wijzigen geweest, na de ontdekking van het programma LogonStudio. Ik denk er nu over XP-CD erover te draaien en te kijken of het dan lukt. Of is dat onverstandig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan