Participatie nivo in kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
wat wilt dat zeggen participale niveau in kazaa
 
Dat geeft een verhouding aan tussen de downloads en uploads. Hoe hoger het getal hoe interessanter je bent en hoe meer je zelf ook kan downloaden. De snelheid daalt anders behoorlijk.

De lite versie heeft een cheat zodat je lekker op 1000 blijft staan.
 
hoe krijg je dat dan voorelkaar om op 1000 te blijven staan?
ik sta nu zeg maar op 25.
en het duurt allemaal verschrikkelijk lang om een film te downloaden.

zou je me daar ook antwoordt op kunnen geven ?
 
Ik heb alleen de lite versie bekeken en weer van m'n pc gegooid, want ik hou het bij Winmx. Maar het lijkt me dat de K-Lite master reset als je kazaa opnieuw start. Of het zit in 1 van de extra's die je kan installeren bij de 2.0.2 versie.
 
heb per toeval de kaza-lit 2.02 geinstaleerd en blijf op 1000 staan of het wat uitmaakt heb ik wel mijn twijfels over mijn snelheid is niet rapper of vroeger
 
Ik merkte wel veel verschil, van 7 kb naar 150, jammer dat kazaa niet alles heeft wat ik zoek.
 
150 nog niet gehad 110 wel maar vroeger met de vorige versie haalde ik soms ook 100 maar dan wel fast track accelator die konstant andere gebruikers zocht
maar ze zijn tegenwoordig hoger gemiddeld van 30 denk ik dus ik klaag niet de vraag is of dat gaat blijven duren ze zullen allemaal de 2.02 gebruiken en zullen er dan wel iets op vinden
 
ik heb ook de 2.02 maar ik deel ook heel veel bestanden kan het daar niet aan liggen misschien?
ja kijk ik download ook dus wil ik ook dat ze van mij kunnen downloaden.
 
ik gebruik wel de engelse versie
mischien ligt het daar aan
 
ik gooi hem er wel af als ik laar ben met downloaden en installeer ik hem weer een keer opnieuw .ik heb trouwens ook de engelse.

voordat ik mijn pc had geformateerd had ik wel een 200 kb gehaald en haalde ik vaak films binnen binnen een paar uur.ben nu al bijna 3 dagen bezig met de film de ring.
 
je kan ook de dat filles uit my shared folder kopieeren(niet de snelkoppeling)
in een map plaatsen kazaa afsmijten opnieuw instaleren en opnieuw in my shared folder plakken
dan lopen u downloads gewoon verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan