Parties verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchxD

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Hallo,
Na vandaag een beetje geknooid te hebben heb ik een extra partie gemaakt (M: (Muziek)) en toen ik me computer weer op starte was de partie verdwenen en daar staat nogal veel muziek en belangrijke school bestanden die ik niet kwijt mag raken. Dus ik kan de schijf moeilijk formatteren. Of partie verwijderen.
Ik denk zelf dat dit komt omdat ik BT5 (BackTrack5) had geinstalleerd op mijn computer maar die had ik niet meer nodig dus dacht ik, ik haal hem er af. Zonder te kijken op google hoe het moet of wat dan ook. (Dat heb ik gedaan via Schijfbeheer (Computer > Beheren) Dus ik denk dat daar het probleem ligt. Daarbij komt ook nog eens dat ik een ghost partie van 50gb heb die ik toch wel weer terug zou willen hebben. Op die partie stond BT5. Ik kan de partie wel weer een partie maken (Schijfletter toekennen enzo) Maar ik zou dus liever hem weer aangesloten hebben aan mijn C of D schijf (Ik vermoed dat ik 2 verschillende schijven heb aangezien ik mijn C/D geheugen niet kan vergroten door iets af te nemen van de andere.)
Om lang verhaal kort te maken:
- Hoe krijg ik mijn partie van 15 gb weer terug zonder die data te verliezen
- Hoe sluit ik mijn 'Ghost Partie' weer aan mijn C of D schijf

Alvast bedankt!

Dus hier kan ik ze weer mee terug halen? Allebei of alleen de muziek? Daar hoop ik het meest op omdat het nog niet zo'n groot probleem is om van die 50GB een extra partie aan te maken.
En misschien om nog toe te voegen om mij beter te helpen:
Nadat ik BT5 dus verwijderd had kon ik mijn computer niet meer op starten. Dus nadat ik op me zus laptop even Ubuntu op een Cdtje had gedaan kon ik mijn mbr weer herstellen met 2 'terminal commands'. Ik weet zo niet op welke site dat was als dat wat uitmaakt kan ik het wel op zoeken.

Edit: Ps, erg bedankt voor het reageren op mijn probleem :)

Edit: Na het knooien met het eerste linkje kwam ik er maar niet uit dus maar de 2e gebruikt. Het is nu gefixed erg bedankt voor het helpen :) Alleen nu is mijn D schijf weg.. Krijg ik wel terug denk ik. Maar hoe kan ik de partitie nou 'oplossen' in een andere. Want het blijkt ik heb maar 1 harde schijf.

Edit: Mijn voormalige D schijf is een *: in EASEUS. Hoe verander ik het na een letter..? Zodat die er ook weer terug is.

Edit: Ik heb die nu ook weer terug, hij was offline ik heb dat gedaan via diskpart. Maar nu zit ik nog het probleem van 4 verschillende partities terwijl ik er maar 3 wil. Hoe zet ik partitie A in partitie D..?

Laatst bewerkt:
Hoi...

zou je eens een overzicht(hoofdscherm van Easus) willen plaatsen van de huidige situatie??

Hoofdscherm? Ik krijg direct een soort wizard aangezien in EASEUS Partition Recovery heb gedownload aangezien ik geen andere gratis vond. Als er toch een gratis is zou je mij daar een linkje van kunnen geven?

Bedankt ik zal het installeren. Waarschijnlijk heb ik het dus alweer verkeerd gedaan met de verdwenen partities terug te halen? :P

Plaatje van mijn schijven
ekU1H16XQv928Cj.png

Als ik op merge druk dan zegt die dat dat niet kan:
aYZ0UrJRP8BfORF.png

Laatst bewerkt:
@Email: Nee het is nog niet opgelost
@forum: Bump.. Iemand idee?

Dat wil zeggen dat alleen de betaalde versie dit kan. Probeer het anders met TestDisk uit #2 die wél gratis is.

Sorry voor het late reageren. Ik had er maar mee geleeft;p Maar nu heb ik een ander probleem, als ik bij systeembeheer kijk zie ik, kan geen verbinding maken met VDS. En een schermpje over externe computer maar het is gewoon me eigen? En ik kan nu ook geen muziek meer afspelen vanaf een andere partitie. Daarbij komt dat me geluid het nu ook niet meer doet. En ook nog een fout tijdens systeemherstel.

Bij het openen van een foto op die partitie waar het niet meer werkt krijg ik: Klasse is niet geregistreed..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan