• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

partijen1

Status
Niet open voor verdere reacties.

belcitas

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
wie kan mij helpen aan een macro voor bijgaand voorbeeld
het is de bedoeling dat op het einde van een partij de gemiddelden kunnen worden weggeschreven naar het blad partij uitslagen
in het blad wedstrijd is een drop down menu met namen en een met partijen (1 t/m6)
het is de bedoeling dat bij het wegschrijven in het blad partij uitslagen alles bij de juiste naam en de juiste partij komt te staan

m vr gr
cBekijk bijlage Partijen 1.xlsm

partijen

Dank u zeer Ik kan hier wel degelijk iets mee maar ik zit al weer verder te denken of het ook mogelijk is om in de lijst uitslagen te zien tegen wie de gemiddelde uitslagen zijn behaald want dat zou helemaal mooi zijn
Bij voorbaat mijn hartelijke dank

m vr gr
c

partijen

dank U voor uw antwoord
ik ben ermee aan de slag gegaan maar volgens mij werkt het niet helemaal korrekt
als ik het blad leeg maak (met delete) dan blijven de bijschriften staan vandaar dat volgens mij dat dan ook de namen niet korrekt staan
misschien op te lossen met een macro (bv wissen partij uitslagen) die het blad uitslagen partijen dan volledig schoon maakt.
misschien weet u hier een oplossing voor

m vr gr
c

partijen

Hartelijk dank voor U snelle reactie
even snel geprobeert en dit werkt
ik dank U heel beleefd dat U mij met alles zo snel en goed heeft geholpen
nogmaals mijn hartelijke dank
Ik ben zelf maar een leek maar ik ga nu al verder zitten denken of het mogelijk is iets in te bouwen als je bij bv Adrie per abuis voor de tweede keer dezelfde partij opgeeft om te spelen dat dit automatisch wordt geblokkeert maar dit is misschien wel iets teveel van het goede

m vr gr
c

iets ingewikkeld, eenmalige validatie zoek daar maar eens naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan