partitie 2 opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
heb met pm8 2 partities gemaakt op me schijf

1e partitie windows xp

2e partitie (ghost van xp)

nu is me 1e partitie geformateerd per ongeluk

hoe kan ik de pc opstarten van de 2e partitie ?

staat nl veel info op me 2e partitie die ik niet kwijt wil

heb een bootfloppy van pm8 en van ghost


hoi rob:(
 
Je kan gewoon xp weer installeren op de 1 partitie,dan zul je de gegevens weer normaal kunnen lezen op de partitie 2.
 
Welkom op Helpmij.:)

Gezien je andere(dubbel geplaatste) vraag. Zorg dat je Ghost kunt opstarten, dan kun je ook de Ghost image weer terug zetten.
Welke Norton Ghost versie heb je?
 
opstarten 2e partitie

sorry lex voor het mailtje

heb dus 1e partitie opnieuw geinstal. met xp echter die sh..t pc ziet me 2e partitie met image file niet
als ik de bootfloppy van ghost 2003 gebruikt vindt die de ghostimage niet op de 2e partitie. daarom moet die zichtbaar gemaakt worden door pm8
de vraag is dus hoe maak ik me 2e part. zichtbaar met pm8 zodat ik de bootfloppy kan gebruiken om image (partitie 2) weer terug te zetten naar partitie 1

hehe dat was het

groeten

sorry voor de dubbele vraag maar vandaag 1e keer op forum en ik moet nog veel leren vandaar
 
Graag op het forum blijven reageren. Gebruik de knop "Reageer op bericht", als je een antwoord wilt geven.
In m'n E-mail:
hoi lex
werk met ghost 2003
als ik de bootdisk opstart kan hij de partitie waar me ghost image opstaat (part. 2) niet vinden
dus daarom denk ik dat ik iets in me pm8 moet veranderen zodat me 2e partitie weer zichtbaar wordt en ik vanaf me bootfloppy van ghost 2003 me 2e partitie kan aanspreken en van daaruit weer een image kan schrijven naar me 1e partitie. maar hoe doe je dit ?
sorry voor de dubbele vraag maar is 1e keer dat ik op het forum zit. groet rob

Nou heb ik toch een vraag aan jou. Hoe kun je "per ongeluk" je eerste partitie formateren?

Staat in Partition Magic 8(PM8) de 2e partitie soms op "Hidden"?

PS, iedereen moet leren hoe iets werkt, je dubbele post wordt vanzelf wel gesloten.:)

[edit]Ik stuurde je net een mailtje terug.:p[/edit]
 
Laatst bewerkt:
waar vind ik dat in het menu van pm8
om de partitie zichtbaar te maken (hidden?)
thanks
 
Klik eens (in PM8) met rechtes op de betreffende partitie. In het menuutje>Advanced, daar even kijken of je hem zichtbaar kunt maken.

Ik ga nu eerst film kijken, dus reageer niet zo snel meer. Mischien dat iemand anders je verder helpt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan