partitie C groter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb een probleem , ik krijg het niet voor elkaar met Patition magic 8.0 mijn c partitie groter te maken.

Het is een duits talige versie dit is helaas niet zo handig voor mij maar ik heb het volgende probleem.
ik heb een zgn "Undzugeordnet" van 7gb deze wil ik ik bij C voegen welke 10 gb is of eventueel verdelen over mijn andere partities als ik op "freien speicherplatz neu vertellen ' druk word mijn C 14 gb en mijn 2 andere partities ook groter dat vind ik ok, maar als ik
dan op beenden druk dan zie ik links in het onderste kader "5 vorgange anstehend"
en daar blijft hij staan met een sterretje op punt 3.
Als ik op anwenden daaronder druk gaat mijn comp opnieuw opstarten en gaat partition magic aan de gang met een scherm zoals je ziet bij schijfcontrole maar als ik het zolees gaat hij dan verplaatsen als hij dit gedaan heeft blijt het scherm zo en bedbeurt er niets meer (volgens mij) druk ik dan op enter of spatie start hij opnieuw op maar mijn partities zijn hetzefde gebleven.
Ik kom er niet meer uit heb het hele forum al gelezen en vanalles geprobeerd maar ik hoop op een goede raad van jullie.:o

Je hebt wel de betalende versie van partition magic? Want met de demo kan je niks vastleggen.

Nee het is volgens mij geen demo versie ik heb hem van het net.

heb het net nog een keer geprobeerd en in het zgn schijfopruiming scherm doet hij stap 1 van 5 klaar en 2 ook en dan staat er : weiter mit beliebiger taste" ik heb 20 min gewacht er gebeurt dan niets druk ik op een toets dan start comp opnieuw op dan zie ik nog even de melding Partition magic beeindigt en start hij door naar windows.

Je kan het ook in windows doen via systeembeheer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan