Partitie formatteren met Windows-CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanos

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
hey, ik wil graag windows xp overnieuw installeren, mijn harde schijf is opgedeeld in C: en F:

Al mijn mp3's staan op F, dus die partitie wil ik graag niet legen maar de C: Partitie wil ik wel helemaal legen.
Legen doe ik met mijn windows-cd. Als ik dat dus doe formatteer ik dan alleen de C: partitie of ook meteen de F: partitie? Ik wil alleen de C: partitie formatteren omdat op de F: mijn mp3's dus staan en die wil ik bewaren.

Greets Daanos

Sorry vergeten te zeggen het is een NTFS schijf, daar werkt die win98 opstartdisk toch niet mee?

Voordat het formateren begint komt winxp met de vraag welke partitie geformarteerd moet worden.
Als je hier voor C kiest blijft de data op F ongeschonden.

Groeten Oossie

ik zal nog wel even kijken, ik heb namelijk geen echte windows xp cd maar een cd die ik bij de computer kreeg met xp en driver enz erop dus ik weet niet of hij dat bij deze cd ook doet zal wel even kijken, zet het hier neer als ik meer weet.

Let goed op als het om een recovery gaat.

Als je de recovery opnieuw installeerd heb je kans dat hij dat op 2 partities doet.

Ik zou in jou geval een extra partitie aanmaken en daar de data opzetten die je niet kwijt wil.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan