Partitie is niet toegangkelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bounty_Killer

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Ik heb 2 harde schijven.

1e: met partities C: en D: , NTFS en zijn OK (30gb)
2e: met partities E: en F: , FAT32. F: werkt prima, E: niet!

De schijf verschijnt na en tijdje wel in mijn verkenner, ik krijg dan de melding dat hij geformateerd moet worden.

Partition magic geeft aan dat 28,615 gb zijn gebruikt van de 28,615. In werkelijkheid is er maar zo'n 6,5 gb gebruikt.
Windows geeft aan dat er 0 gb beschikbaar is en 0 gb gebruikt.

Wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen?

Please help me!

Laatst bewerkt:
Ik ben er zelf al uit gekomen. Ik heb op de www.wdc.com onder support het Data Lifeguard programma gedownload.

Ik heb vervolgens de defecte clusters gerepareerd (het programma knalde er wel af en toe uit "to many bad clusters" was dan de foutmelding). Maar bij vroegtijdig afbreken repareerd hij toch het gedeelte dat al onderzocht was, dus heb ik dit een aantal keer herhaald, et voilla.

Vanavond ff back-up'en en klaar is kees!

Weer hetzelfde probleem!

Hallo iedereen,

Ik heb een dag plezier gehad van een goed werkende HDD. Vandaag kom ik de betreffende partitie weer niet op. Ik ga weer ff clusters fixen en dan zal het probleem wel weer verholpen zijn voor 24 uurtjes.

Weet iemand misschien wat de oorzaken kunnen zijn?
Ik heb geen virus gevonden en de 2e partitie werkt naar behoren!

Balen

Zoals verwacht is de HDD nu definitief kapot. Heb hem inmiddels vervangen voor een WD. Ik hoor de laatste tijd veel verhalen over Maxtors die kapot gaan na een jaartje of 2. Mijn oude Seagate (7 jaar oud) draait wel nog steeds soepeltjes, hopen dat de nieuwe HDD dit ook blijft doen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan