partitie kloppe niet echt

• Onderwerp starter Onderwerp starter roysn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roysn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
hallo,

Ik heb onlangs een pc gekocht en heb uiteraard mijn harde schijf gepartitioneert.
Ik heb 1 partitie van 50 gb en 1 van 407 gb maar mijn pc slaagd alles op de partitie van 50 gb
hoe kan ik er voor zorgen dat hij alles op de partitie van 407 gb opslaagd.
De namen van mijn schijven zijn nu ook wel raar dat is nu :h en :j moet dat normaal niet :c en : d zijn

alvast bedankt

Wat bedoel je met alles?

Je kan als je een programma installeerd of een bestand wil opslaan utieraard zelf kiezen waar deze heen moet. Dus kan je zelf aangeven dat deze naar de andere patitie moeten.

Met de schijfletters kan ik je helaas niet helpen.

Wat bedoel je met alles?

Je kan als je een programma installeerd of een bestand wil opslaan utieraard zelf kiezen waar deze heen moet. Dus kan je zelf aangeven dat deze naar de andere patitie moeten.

Met de schijfletters kan ik je helaas niet helpen.

Ja dat weet ik maar als ik er bijvoorbeeld muziek ofzo opzet dan komt dat van eigens in die kleine partitie omdat documents and settings in die partitie staat (en ik kan dat niet naar die grote partitie verplaatsen)

Je kan toch op die grote partitie een map aanmaken en daar je muziek in zetten...

Of bedoel je dat het programma dat je gebruikt deze in de documents en settings zet? Zo ja, dan kan je die lokatie toch veranderen.

Verplaatsen van je documenten map kan je zo doen: http://vistabits.nl/howto/gebruikersmap_verplaatsen.htm

Let wel, dit gaat om de gebruikersmap en niet de gehele documents en settings.

Je kan toch op die grote partitie een map aanmaken en daar je muziek in zetten...

Of bedoel je dat het programma dat je gebruikt deze in de documents en settings zet? Zo ja, dan kan je die lokatie toch veranderen.

Verplaatsen van je documenten map kan je zo doen: http://vistabits.nl/howto/gebruikersmap_verplaatsen.htm

Let wel, dit gaat om de gebruikersmap en niet de gehele documents en settings.

hartelijk bedankt ik heb het merci :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan