Partitie leeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpnerd

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
107
Beste allemaal,
Mijn computer was heel langzaam, dus was ik van plan om hem opnieuw te installeren.
Ik had van mensen gehoord dat als je formatteren aan klikt alles van je PC werdt verwijderd, dus deed ik dat.
Nadat ik alles opnieuw had geïnstalleerd wou ik alles er weer op zetten met de Recovery disk die ik bij de PC kreeg.
Helaas... Bij Cyberlink (Eerste programma dat verschijnt) krijg ik steeds de error 'There is no factory image. Please contact customer service.'
Het is mij wijs gemaakt dat mijn partitie nu leeg is? Hoe kan ik nu alsnog die CD gebruiken om alles te installeren of is er misschien een manier om de CyberLink over te slaan?
Ik heb mijn computer wel al een keer opnieuw geïnstalleerd op deze manier, maar toen werkte het gewoon.

Alvast bedankt, Bram

Geschreven vanaf mijn HTC
 
Door de hele HD te formateren heeft u waarschijnlijk ook alles weggehaald dat de Recovery-CD nodig heeft om de boel weer terug te kunnen zetten.

Om Windows opnieuw te installeren heeft u nu een Windows installatie cd/dvd nodig.
 
Als je de cd erin doet, wat verschijnt er dan precies? (in het BIOS is het dan wel van belang dat de cd-rom/dvd-speler als eerste staat in de opstartvolgorde).

Groeten,
 
Er staat dat ik een toets moet drukken om op te starten met de CD en daarna krijg ik dus weer die error die hierboven staat..
 
Zoek dat dan eens op, dan ga je naar de site van Medion en download je de drivers voor jouw computer en installeer je die.
 
Ik ga morgen Medion bellen, kijken of zij een oplossing hebben.
Bedankt voor de hulp, Bram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan