mijn oude pc werkte met windows xp. deze pc en overigens ook een laptop, zijn verschrikkelijk traag geworden (dus niet altijd geweest). ik heb van alles geprobeerd om de snelheid te verhogen (hoe traag ie is blijkt bijvoorbeels bij outlook: het downloaden van 20 berichtjes kan kan wel 25 minuten duren). ik probeer nu alles wat erop staat op een harddisk te krijgen. ook dat lukt niet al te best (ik stelde daarover al een vraag elders op dit forum) met de bedoeling om daarna xp opnieuw te installeren.
ik heb inmiddels, in zekere zin uit wanhoop, een eenvoudige dell inspiron aangeschaft met daarop vista.
achteraf hoor ik dat in xp 'natuurlijk' had moeten installeren in een aparte partitie, dan had ik xp-problemen makkelijker kunnen oplossen onder xp.
wat kan ik het beste doen nu? ook een aparte partitie aanmaken? of heb ik op zich genoeg aan Recovery (genoteerd onder D: 8,26 Gb) die Dell heeft aangebracht op de ingebouwde harddisk?
jullie weten het ongetwijfeld!
helpen jullie mij verder?
Groet
ik heb inmiddels, in zekere zin uit wanhoop, een eenvoudige dell inspiron aangeschaft met daarop vista.
achteraf hoor ik dat in xp 'natuurlijk' had moeten installeren in een aparte partitie, dan had ik xp-problemen makkelijker kunnen oplossen onder xp.
wat kan ik het beste doen nu? ook een aparte partitie aanmaken? of heb ik op zich genoeg aan Recovery (genoteerd onder D: 8,26 Gb) die Dell heeft aangebracht op de ingebouwde harddisk?
jullie weten het ongetwijfeld!
helpen jullie mij verder?
Groet