partitie maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
175
Hallo
Ik heb een vraag ik hem een amd athlon 64 3200mhz 1 gb geheugen en een harde schijf met 160gb.
Maar ik heb deze computer altijd gewerkt met een schijf C en verder niet dus alles staat op schijf C.
Maar nu wil ik binnenkort een dualboot met windows vista en xp hebben,
er staat nu windows xp pro origineel op.
Dus dan moet ik toch nieuwe schijfruimte maken om vista te installeren naast xp.
Maar nu weet ik niet hoe ik een partitie moet maken heb er geen ervaring mee maar kan het tijdens het installeren van vista dan een partitie vrij maken?
Ik heb gehoord van partition magic maar daar heb ik ook geen ervaring mee, kan iemand me hier mee helpen?
Alvast bedankt,
manno
 
Gebruik deze, cd branden van de iso, als image, en ermee opstarten, het wijst vanzelf de weg, na diverse malen enteren, is goed en gratis.
 
Hallo
Bedankt voor de reaktie maar ik weet nog niet of ik wel goed aan doe om een partitie te maken want het gaat mij om de games van xp of die het goed doen op vista, dus ik wacht nog tot ik zeker weet dat alle games van xp er goed op doen dan kan ik gewoon vista installeren, en de cdrom van xp pro heb ik dan nog dus kan altijd nog terug.
Maar ik heb wel een vraag als ik een upgrade van xp pro naar vista ultimate doe, wordt dan alles overschreven zodat xp wordt verwijdert en vista geinstalleerd.?
Alvast bedankt,
manno
 
Hoezo??? Zijn dat dan alle 3 dezelfde...ben ook maar blond(grijs)


Dezelfde in 3 smaken, maare, ik had het over een cd branden, en er staat maar 1 livecd bij.:rolleyes:

Dus je hebt nu je haar geblondeerd? staat dat beter bij die netkousen, dat zwarte korte leren rokje, en die naaldhakken?:p :love:
 
Hallo
Bedankt voor de reaktie maar ik weet nog niet of ik wel goed aan doe om een partitie te maken want het gaat mij om de games van xp of die het goed doen op vista, dus ik wacht nog tot ik zeker weet dat alle games van xp er goed op doen dan kan ik gewoon vista installeren, en de cdrom van xp pro heb ik dan nog dus kan altijd nog terug.
Maar ik heb wel een vraag als ik een upgrade van xp pro naar vista ultimate doe, wordt dan alles overschreven zodat xp wordt verwijdert en vista geinstalleerd.?
Alvast bedankt,
manno

Ik weet nu niet meer wat je wilt.:confused:

Weet je wat handig is? als je nog een oude harde schijf hebt van minimaal 20gig., hang die eraan zonder de huidige, en installeer daar Vista op, hang de andere erbij, als slave, de meeste spellen kun je spelen door de spel.exe aan te klikken, kun je ze proberen.
 
Hallo
Bedankt voor de adviezen en ik ga er mee bezig,
groet,
manno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan