partitie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yrm

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
5
goeden dag,

ik zit met een probleem(anders zou ik hier niet zijn heh:p)
ik was bezig met het veranderen van mijn partities met partition magic 8
hij moest herstarten om de wijzigingen door te voeren, echter na een tijdje stopte hij met een error en starte mijn computer opnieuw op.
tenminste dat was de bedoeling, hij start niet meer op.
kon alleen nog in mijn bios komen maar voor de rest niks
toen heb ik er maar een bootable xp cd ingedaan en zag dat ik 1 partitie had die helemaal leeg was dus heb ik daar een nieuwe versie van xp opgezet de rest van mijn harde schijf stond 1 gedeelte aangegeven als een partitie Y: en de rest als niet gepartitioneerde ruimte.

echter nu ik xp weer heb draaien zie ik alleen de C schijf van 17 gb(van de 60 in totaal) waar ik xp op heb gezet en de andere partie dus niet.

hoe kan ik die partitie weer beschikbaar maken en de niet gepartitioneerde ruimte weer beschikbaar maken.
weet niet of het helemaal duidelijk is maar als er iemand is die me kan helpen heeeel graag!!!

met vriendelijke groet,


ps weet niet of dit wel het goede gedeelte van het forum is
 
Laatst bewerkt:
De "rest" van je C:-schijf zul je eerst moeten partitioneren en formatteren om het geheel weer toegankelijk te maken voor Windows XP.
Wellicht kan dat met Partition Magic, anders F-Disk (let wel op NTFS-bestandsindeling.)
 
Hallo !

Je hebt geen opstartfloppy's gemaakt voordat je P.M. ging gebruiken (zoals wordt aangeraden) neem ik aan ? Zo ja, daarmee opstarten, dan de tweede floppy erin en de rest wijst zichzelf.
Zo nee, ben ik bang dat je de bestanden kwijt bent.

succes,

Harry.
 
@ harry snor
heb geen floppy disk op mijn laptop dus kon ze niet maken:S ik weet het is beetje dom maar had het al vaker gedaan en toen ging het wel goed :(

@ lange piet
dankje voor de tip ga ik proberen!!
 
yrm zei:
@ harry snor
heb geen floppy disk op mijn laptop dus kon ze niet maken:S ik weet het is beetje dom maar had het al vaker gedaan en toen ging het wel goed :(

@ lange piet
dankje voor de tip ga ik proberen!!

Staat ook op de Ultimate Coot CD.

Klik.
 
Hoi !

Tsja, dat heet leergeld, en dat heb ik ook vaak betaald, hoor.

Ultimate Boot CD is inderdaad een goeie optie !

greetz,

Harry
 
Harry Snor zei:
Hoi !

Tsja, dat heet leergeld, en dat heb ik ook vaak betaald, hoor.

Ultimate Boot CD is inderdaad een goeie optie !

greetz,

Harry

Was eigenlijk niet voor jou bedoeld,:D meer voor de TS, als hij niet meer op zijn C:\ zou kunnen komen, maar als je er je voordeel mee kunt doen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan