Partitie resizen ging fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
2.366
Tijdens het resizen en verplaatsen van één van mijn partities is iets fout gegaan. De teller bleef staan op 14% en toen niets meer. Zie de screendump. Moet ik de gegevens (5000+ mp3's) als verloren zien? :confused:
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 37
Een programma als iRecover roept dat zij dit soort partities kan redden... en zo zijn er nog een paar programma's .... Google: gewiste partitie redden

Het [gratis] programma Testdisk te vinden hier:
Homepage:
http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html

zegt het ook te kunnen........

5000 mp3's is de moeite om wat moeite voor te doen [lijkt mij], tenzij ze allemaal van Jantje Smit waren.......
 
Voor zover ik TestDisk begrijp is het prog nu bezig (in dos-box, klopt dat?). Overigens praat ik over een partitie die nu in verkenner niet meer wordt weergegeven en in een prog als FileRecover ook niet. FileScavenger ziet de partitie wel maar de demo (alternatief = 46 $) hersteld slechts bestanden tot 64 KB. :confused:
 
Vroeg mij alleen af, of je wel een extended partitie had, met meerdere logische stations, want TestDisk is wel zo spartaans dat je hem wel in de goede moet laten zoeken.
 
dit is het resultaat (plaatje)
 

Bijlagen

  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 34
Dat lijken er maar 2 van rond de 20 gig, klopt volgens mij niet.

Ben dan bang dat ook de partitie tabellen venaggeld zijn.

Gooi ik er nog maar een tooltje tegen aan, Restoration.
 
Helaas is de drive niet zichtbaar in Restoration. Restorer2000 is nu bezig.
 
Met File Scavenger lukte het eerst niet (64kb) maar nu wel............................. :rolleyes: ;)
 
Het probleem is helemaal opgelost, alles is teruggevonden en alle mp3's zijn hersteld.

Bedankt voor het meedenken :thumb:

*veegt intussen het klamme zweet van het voorhoofd* :)
 
Ik ken het gevoel, aaah :eek:.

Mocht zoiets weer gebeuren, probeer het programma/ de PC niet uit te schakelen. Vaak komen ze er wel weer bovenop na een tijdje.

Gelukkig dat je je data terug hebt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan