Partitie van 35 gig cadeau gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Partitie van 39 mb cadeau gekregen

Vandaag is er iets heel vaags gebeurd met mijn pc. Ik kom net tot de ontdekking dat er ineens een partitie, met de letter 'F' bij is gekomen. Grootte 39 megabyte.

Mijn vraag is nu: hoe komt die nieuwe partitie hier

Wat verder nog vreemd is, is dat er ook iets op de nieuwe partitie staat. Het lijkt iets van een besturingssysteem te zijn. Allemaal msdos iconen en als je die via het msdos venster opstart krijg je allerlei Duitste programmaatjes waar ik niks aan heb.

Bovendien was mijn datum teruggezet ergens in oktober 2002.

Wat is dit?

Laatst bewerkt:
ehm, ik denk aan pumpkin ftp virus,
scan je pc eens op virussen of bekijk de eigenschappen eens van die 35 gig map, ik wil wel watmeer info

gefeliciteerd met deze uitbreiding:D

heb je al een virus scan gedaan bij www.housecall.nl
je kan het nooit weten en voor de zekerheid ook ff spyware verwijderen.

ben je misschien op een site geweest met duitse achtergrond???

Ben nu inderdaad op virussen aan het scannen, maar Norton is altijd geupdate dus snap ik niet hoe hij er dan toch doorglipt.

Geplaatst door frogger
ehm, ik denk aan pumpkin ftp virus,
scan je pc eens op virussen of bekijk de eigenschappen eens van die 35 gig map, ik wil wel watmeer info

Aan die eigenschappen zul je ook niet veel hebben:
Gebruikt: 3,91 MB, Beschikbaar: 35,1 MB of wil je andere gegevens hebben?

Wat doet dat Pumpkin ftp virus? Kan er op Google niks over vinden.

Virusscan is nu compleet. Zowel Housecall als Norton vinden niks.

Laatst bewerkt:
kan kloppen dat je er niets over kunt vinden, wat ik vertel is vrij onbekend en wordt ook niet herkend als een virus, maar is een hack truukje om gebruikers als dump te gebruiken voor filesharing onder fxp
check HIER even of er poorten openstaan.ik heb toch zo mijn twijvels

ook ff gescand

Conclusion: Healthy Setup! We could detect nothing interesting on any of the default ports on your IP address. Your computer appears to be a hard target. Well done!
ALL TCP
FILTERED No response (open or closed) to an open request was received.
ALL UDP
FILTERED No response (open or closed) to an open request was received.

Niks aan de hand zo te zien:

Healthy Setup! We could detect nothing interesting on any of the default ports on your IP address. Your computer appears to be a hard target. Well done!

Nog even voor de goede orde: het gaat dus om een partitie van 39 mb en geen gigabyte zoals ik eerder had vermeld. Ik zou graag de titel van de thread wijzigen, maar dat kan niet. Als een moderator dat zou willen doen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Ik denk dat ik die partitie dan maar gewoon verwijder als hij toch geen virus of iets dergelijks vindt. Zal toch verder geen probleem zijn, of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan