Partitie verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwaar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
137
Na rechtsklikken is er een kadertje met deze meldingen:

1)Totale grootte (van de C: schijf dus, is ook ingevuld, is 294000)
2)Hoeveelheid beschikbare ruimte verkleinen
3)Geef op met hoeveel de partitie moet worden verkleind in MB
4)Totale grote na verkleinen

Bij 2 zet ik bv. 50000, of is dit fout (de besckbare ruimte is nml groter)

Wanneer 2 dus ingevuld is, staat in de andere lijnen 0, en deze kan ik niet aanpassen, het venstertje staat dus op non aktief.

Mvg
 
Na rechtsklikken is er een kadertje met deze meldingen:

1)Totale grootte (van de C: schijf dus, is ook ingevuld, is 294000)
2)Hoeveelheid beschikbare ruimte verkleinen
3)Geef op met hoeveel de partitie moet worden verkleind in MB
4)Totale grote na verkleinen

Bij 2 zet ik bv. 50000, of is dit fout (de besckbare ruimte is nml groter)

Wanneer 2 dus ingevuld is, staat in de andere lijnen 0, en deze kan ik niet aanpassen, het venstertje staat dus op non aktief.

Mvg


Ga trachten het wat duidelijker te maken, dat hoop ik toch:

Bij het R klikken op de C: in schijfbeheer kan je in het snelmenu "verkleinen" aanduiden, zo gedaan dus en er staat nu een kaderke waarin ik de waarde kan zetten dat de nwe partitie moet hebben, tot zo ver alles OK, echter daarna blijft alles stom: kan alleen nog op "annuleren" klikken of de waarde veranderen, de knop "verkleinen" in dat plaatje is niet actief. Iemand die me verder wil helpen als 'm 't weet? Thx.

win. vista
 
Ga trachten het wat duidelijker te maken, dat hoop ik toch:

Bij het R klikken op de C: in schijfbeheer kan je in het snelmenu "verkleinen" aanduiden, zo gedaan dus en er staat nu een kaderke waarin ik de waarde kan zetten dat de nwe partitie moet hebben, tot zo ver alles OK, echter daarna blijft alles stom: kan alleen nog op "annuleren" klikken of de waarde veranderen, de knop "verkleinen" in dat plaatje is niet actief. Iemand die me verder wil helpen als 'm 't weet? Thx.

win. vista

Is opgelost, heb een partitiemaker installed. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan