Partitie verwijderen netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jotess

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Hoi iemand raad ik heb op mijn netbook limpus staan van linux en Ubuntu ik zou nu graag herbeginnen met limpus alleen hoe krijg ik die ubuntu eraf?

Mvg John

Met Gparted alle partitie's even verwijderen. Dan tijdens het installeren van Linpus de hele schijf benutten.

Met Gparted alle partitie's even verwijderen. Dan tijdens het installeren van Linpus de hele schijf benutten.

Dit kan, maar dan hoop ik voor je dat je het MBR(Master Boot Record) van linpus hebt. Als je dit niet hebt en je gooit ubuntu weg, kun je vrij weinig met je pc
Wacht even, ga je je pc helemaal leeg gooeien, want anders is dit niet van toepassing?

Laatst bewerkt:
Heb je niet een recovery dvd/cd gekregen bij dat netbook?

Als er een recovery cd bij zit is die van windows xp. en het is best lastig om een cd in een netbook te krijgen, omdat deze meestal geen cd drive hebben

Bij mijn msi wind netbook heb ik een recovery cd van suse, bij mijn eeepc 701 een van xandros. Beiden linux. Met die cd's kan je meestal opstartbare usb stickjes maken om met je netbook van te booten.
En een usb stick past een stuk beter in een netbook :P

Overigens gebruik die onzin zelf niet en installeer debian via pxe, maar dat is weer een ander verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan