partitie verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

steveson

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
hallo,

ik heb met PM 8 een 2de partitie aangemaakt en daar al mijn afbeeldingen en muziek naatoe verhuisd.Nu zijn echter de mappen 'Mijn muziek' en 'Mijn afbeeldingen' die standaard in 't menu start staan bij XP verdwenen.Op zich niet erg maar nu kan ik veel software niet meer installeren omdat ik dan een foutmelding krijg nl. het pad MIJN AFBEELDINGEN bevat een ongeldig teken.Mijn vraag : kan ik die mappen terug herstellen op de C-partitie ???Iemand enig idee?

Steven

Laatst bewerkt:
Je had ze gewoon kunnen kopieren naar de nieuwe partitie, maar je kunt ze toch terug kopieren - plakken.

heb ik al geprobeerd maar 't zijn die mappen die XP zelf standaard aanmaakt die ik moet hebben.Met ze te verhuizen zijn ze in zeg maar 'gewone mappen' veranderd.Ik denk dat die 3 mappen 'Mijn documenten' - 'Mijn afbeeldingen' en 'Mijn muziek' een speciale functie hebben en die laatste twee ben ik kwijt,toch bedankt voor de snelle reactie

groetjes

Steven

Wanneer je rechts-klikt op de mappen in het start-menu kun je de nieuwe plaats/ partitie aanwijzen.

het is misschien niet duidelijk gesteld maar die mappen zijn helemaal verdwenen ook uit 't menu start

Steve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan