partitie weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Hallo,

Mijn pc is geformateerd met een herstel-cd en mijn partitie #BACKUP is weg.:confused:

Hoe kan ik deze terughalen.

Als ik het goed begrijp heb je je systeem willen herstellen met eeen herstelCD en heeft deze de volledige HD hergepartitioneerd en geformateerd?

Weg is weg in dit geval, vrees ik.

Een goede raad, een backup zet je best op een andere en beter nog uitwendige HD, dan is de kans klein dat die "per ongeluk" geformatteerd wordt.

Jan

Heb nog 1 vraagje.

Heb met het progamma Active undelete een advanced scan gedaan en hij vindt de gewiste bestanden maar als ik ze wil terugplaatsen zegt hij dat hij het bestand niet kan lezen en plaats het teug maar is wel 0 Kb

:eek:

Logisch, het prg vindt resten terug in de partitietabel, die deels terug opgebouwd werd, maar fysiek op de drive zijn de gegevens onverschreven, daarom is de zaak zo hopeloos.

Jan

Nou, R-Studio of GetdataBack, vinden alle overschreven bestanden ook.

Overigens is juist meestal die partitietabel juist weg, en staat alles nog gewoon op de schijf, bij een snelformat, bij een normale format worden ook die gegevens overschreven, waar die bovenstaande progjes wel raad mee weten, maar die zijn niet gratis.

En TestDisk kan weer die partitietabel repareren, sowieso de bootgegevens, maar ook de MFT bij NTFS, of de FAT bij FAT32.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan