partitie wordt niet gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.

roflash

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2001
Ik heb xp opnieuw geinstalleerd en heb tijdens installatie een C en een D partitie aangemaakt . nu zit ik in win xp maar hij ziet alleen C en geen D.
Hoe kan ik deze partitie weer zien en bewerken?

Klik rechts op deze computer, beheren en dan schijfbeheer. Zie je daar wel iets staan?

Indien je wel vrije ruimte ziet dan op die plek rechtsklikken en de partitie even formatteren.

Installeer Partition Magic en je zult alles weer kunnen zien en met Part Magic kun je ook alles bewerken terwijl er een besturingssysteem op je schijf aanwezig is.

gewoon bij "MANAGE" (engels dan) ff kijken. Daar moet hij staan

thanx, maar....

Het is gelukt mensen ik heb de vrije ruimte gepartioneerd en geformateerd en er een letter aan gegeven en nu kan ik m dus gebruiken. Alleen is mij iets opgevallen, de grootte van de hdd wordt kleiner weergegeven dan het in werkelijkheid moet zijn. Ik heb dus mijn oude xp met 3 partities helemaal verwijderd gisteren (grootte 40 gb naar ik mij kan herinnerenen) ben dus vandaag begonnen om opnieuw XP te installeren en mijn hdd op te delen in 2 part.
In het computer management scherm zie ik dat xp maar 20 gb ziet. Hoe kan dit dan??

bepaalde ruimte nog niet gepartitioneeerd, of geformateerd. Het kan ook zijn dat hij verkeerd is aangesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan