Partitieprobleem (het volume is niet schoon) en (kan geen S.M.A.R.T. scan uitvoeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dakduif

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Een goedenavond Helpmij.nl,

Na een paar dagen aankijken naar mijn HD probleem heb ik besloten jullie hulp in te roepen.

Het begon allemaal toen ik mij ram eruit had gehaald en vervolgens toen ik het er weer in stopte en mijn pc bootte kwam ik verschillende malen in het dodelijk blauwe scherm.

Ik wist dat mijn ram goed was dus ging stug door met proberen tot hij echt in de **** liep. XP opnieuw geïnstalleerd en het draaide allemaal weer.

Als ik nu mijn pc opstart voert de pc de smartcheck op mijn 2e partitie D: constant uit. Hij vind geen fouten.
Ik heb rond gelezen hier op het forum en las dat de smartcheck duidt op een kapotte hd of iets soortgelijks.

Ik heb echter toen ik mijn pc op C: herinstalleerde heb ik per ongeluk FAT32 gedaan ipv NTSC, maar dat heb ik al weer naar NTSC geconverteerd.

Na wat hdd programma's te checken komen de programma's niet tot fouten. Echter kan ik met het programma SEAtools de SMART check niet uitvoeren want dan reboot mijn pc constant.

Ook heb ik de regfile om de smartcheck uit te schakelen gebruikt terwijl die gewoon doorgaat met checken en geen fouten constateert.

In ieders geval ben ik nu ten einde raad. Want ook als ik nu een spelletje wil spelen crashed die tot een reboot. Ik vermoed dat ook dit met de HDD te maken heeft want eerder was alles stabiel.

Heren van Helpmij.nl, wat raden jullie mij aan?

Met de vriendelijke groeten,

Dakduif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan