partities kwijt om te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinnie

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
249
Hallo,
Ik heb op mijn hd in 3 partities c:40GB d:100GB e: 160Gb.
Nu wil ik op c: windows xp opnieuw installeren.
Ik stop de cd met win xp in de cd rom en zie het blauwe opstartscherm.
Nu zie ik alleen een c: schijf van 131Gb dus niet de partities, ik ben nu bang als ik xp installeer ik alles op mijn d en e schijf kwijt ben.

Hoe kan ik win xp nu installeren op mijn c: partitie?

Vast bedankt
Twinnie
 
Als je aangeeft dat xp op die partitie moet worden geinstalleerd zie je op het volgende scherm D en E ook weer terug. Die blijven dus gewoon bestaan.

Gr.
 
Hoi Fred1,
Ik ben gelijk gaan kijken maar helaas als ik xp wil instaleeren op de c:schijf van 131 Gb en ik klik hier op dan krijg ik alleen een c:schijf te zien en dat deze geformateerd moet worden en dat ik dan alle gegevens kwijt ben en dat is niet de bedoeling.

Jammer geen d en e schijf terug

Twinnie
 
als het mogelijk is leen dan een xpcd met sp2 ingebouwed want dit is namelijk het probleem.
xp zonder service pack ziet veel minder van de schijf deze gaat tot 132gb
als je toch instaleer met die cd die je nu hebt raak je inderdaad data kwijt
wat je ook kan doen is op een werkende pc je xpcd updaten door service pack 2 te intergreeren.
je kan dat doen met het programma autostreamer of nlite brand daarna de iso bestand op een leeg cdtje en dan kan je vanaf de nieuw cd xp zonder,
problemen tereug instaleren + dat de hele schijf zicht baar woord ook de verloren partiie.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik heb net gekeken met norton ghost maar nu ben ik mijn d en e schijf kwijten op c staat niks meer.
Ik heb niks geinstalleerd en niks geformateerd maar nu ben ik echt alles kwijt.
Wie weet hoe ik alles weer terug kan krijgen want als je niet geformateerd heb dan moet alles toch nog op de HD staan, toch??????:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan