Partities maken op Dell laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gobiuspictus

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo experts,

Ik heb een C: en een D: op mijn Dell laptop met Windows XP MC. Nu heb ik geprobeerd om met Partition Magic een stukje van mijn D; naar C: te verplaatsen. Helaas ziet PM maar één complete C: schijf ( dynamisch ) en dus niet dat de schijf al 2 partities heeft. Dus kan ik er niks mee.
Wat doe ik verkeerd of weet iemand hier een oplossing voor?

MVG,
Johan

Er staat Windows XP op. En heb het ook al met EASEUS Partition Master geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Geef eens een schermafdruk van hoe Schijfbeheer het laat zien? en ook een van hoe Partition Magic of Easeus de schijf ziet?

Tijs.

Hoi Tijs,

De laptop heb ik nu niet hier maar beide programma's laten een complete C: schijf zien zonder ook maar 1 partitie, terwijl "mijn computer" gewoon beide partities ziet, zowel C: waar XP op staat als D: waar opgeslagen rommel op staat. Ik gebruik beide partities ook gewoon.
Beide programma's noemen C: een "dynamische" partitie, misschien dat dat het probleem is.
Volgens PM moet ik de Operations manager gebruiken maar daar staat alles op "grijs" dus kan daar geen opdrachten selecteren.

Groet,
Johan

Ik ken alleen Dynamische schijven, en die zijn per fysieke harde schijf zo in te stellen. Een Dynamische partitie heb ik nog nooit van gehoord.
Vlgs. mij heb jij maar 1 fysieke schijf als ik je verhaal goed begrepen heb, vandaar dat ik geen idee heb hoe het nu ingericht is.

Ik wacht wel op duidelijke schermafdrukken, geen haast.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan