Partities niet benaderbaar na herinst. XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal_72

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Nadat ik Windows XP volledig opnieuw heb geinstalleerd kan ik mijn D en E partities niet meer bekijken.
Als ik deze wil openen krijg ik de vraag of ik ze wil formateren. Dit heb ik bij E partie gedaan en deze werkt weer perfect.
Echter op mijn D partitie heb ik mijn bestanden gezet die ik wil bewaren.........
Weet iemand of ik mijn D partitie op een ndere manier kan benaderen???????? (zonder dat mijn gegevens verloren gaan):confused:

je hebt blijkbaar iets verander van ntfs of fat32 dat ie hem niet meer ziet

Ik heb alvorens ik XP heb geinstalleerd eerst de C partitie geformateerd (ntfs).
Is er nu geen mogelijkheid om die andere partities te benaderen / herstellen??????:confused:

Misschien kun je met het programma Partition Magic die schijf benaderen en iets proberen/herstellen of tijdelijk fat32 maken en kijken of je dan E wil kunt benaderen.

Dit programma is alleen niet gratis. Wel vreemd dat je ze nu niet kunt zien.

Krijg in Particion Magic hetvolgende scherm (zie bijlage)
Wat kan ik hiermee.

Bijlagen

• pm_1.jpg
    pm_1.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 66
Hmmm, lijkt erop dat hij persé geformatteerd wil worden. Ik eigenlijk geen idee hoe je dit nu aan moet pakken.

Ik hoop dat anderen nog ideeën hebben?

Dus die bestanden ben je kwijt, helaas.

Je zou nog kunnen proberen, omdat je nu wel je schijf kunt gebruiken om het programma getdataback te gebruiken. Als die schijf nog weinig gebruikt is na het formatteren.

Zo kun je misschien nog je belangrijkste gegevens terughalen. http://www.runtime.org/gdb.htm

Even opletten of je fat32 of NTFS download.

Het is gelukt!!!
Heb met getdataback mijn foto's weer terug.

Thanks Tanja!!:thumb:

Groetjes,
Pascal;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan