Partities op harde schijf weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo,

Ik heb zo juist windows 7 geïnstalleerd. Dat ging als een speer. Ik ben alleen 2 van de 3 partities op mijn harde schijf kwijt.
Ik heb een schijf van 320Gb, daarvan heb ik nu alleen de C partitie over en die is 58Gb.
Hoe krijg ik de andere weer zichtbaar? In XP had ik ze des tijd aangemaakt.

Ik hoop dat iemand iets weet.

Wat heb je precies gedaan tijdens de installatie? Heb je voor geavanceerde installatie gekozen of upgrade? En heb je de C: partitie geselecteerd om het OS daarop te laten installeren?
Edit: kijk hier even

Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 geinstalleerd waar XP ook stond, dat is de C schuif dus. Ik keer ge melding bij het installeren dat er een versie van windows op de plaats staat waar windows 7 zou komen en dat er een windows.old aangemaakt zou worden. Daarna heb ik op oke geklikt. Ik ga nu even op de link kijken die je gegeven hebt.

Helaas... beide programma's werken niet onder windows 7

met dit programma kan ik ze in het programma zien. Morgen ga ik verder kijken hoe het allemaal werkt. Moet nu echt naar bed, morgen ochtenddienst :( Vast bedankt. Ik laat weten of het gelukt is of niet.

Tis gelukt... dat wil zeggen... Ik kon niets meer met de HD, ik heb een andere bij gezet en daat windows 7 op gezet. ik heb toen alles wat nog op de andere HD stond naar de andere kunnen verplaatsen. Daarna heb ik de HD geformateerd de bestaande niet meer werkende partities er af gehaald. Daarna heb ik windows weer op de HD geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan