partitie's van hardeschijf maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
600
Hallo Helpmijers,

Mijn hardeschijf draait op 5400rpm op internet stond eerst 7200rpm vandaar dat ik hem gekocht heb maar kwam er alter achter dat hij op 5400rpm draait maarja daar moet ik het dan mee doen. Maar nu mijn vraag: ik heb aan verschillende mensen gevraagd en die zeggen dat je hardeschijf in partitie's opdelen je pc sneller maakt is dit zo? en hoe komt dat dan? Ik ben er in iedergeval aan begonnen en wou het volgende gaan doen: mijn hele bibliotheek op 1 partitie zetten (muziek video's documenten etc.) 1partitie voor me games, 1 partitie voor me downloads en 1voor systeem en overige programma's die geinstalleerd zijn. is dit een goede indeling of zouden jullie iets anders doen? en een andere hardeschijf kopen is geen optie want heb geen geld.

gr Daniël
 
Ik zou hem eerst omruilen als je volgens de informatie op de pagina een 7200 toeren schijf zou krijgen.
 
tegen de tijd dat we er achter kwamen (een vriend van me had hem ook gekocht) was het al gewijzigd op de site en wij hadden geen screen shot of wat dan ook dus dat is geen optie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan