Partities

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanGeluk

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Misschien een hele simpele vraag, maar ik kom er niet uit. Ik heb een tijd terug met Partition Magic een partitie aangemaakt voor mijn muziek, maar ik wil die partitie eigenlijk weg hebben. Dus de 20GB die ik voor die partitie heb gebruikt gewoon weer bij de rest voegen.

Is dat mogelijk?

Zo niet, is het mogelijk om de partitie uit te breiden? door een HD-crash ben ik Partition Magic kwijtgeraakt, dus misschien is er een andere manier om 'em groter te maken of te verwijderen.

Thanks,

Dylan

Ik ken alleen 2 manieren om een partitie aan te passen of te verwijderen en dat is met Partiton Magic en met Fdisk.

De eerste optie ken je. Met de 2de optie ben je al je gegevens kwijt en moet je weer formateren.

Je bent zeker net klaar met alles weer installeren na die crash?

haha eigenlijk wel ja.. dus eigenlijk moet ik gewoon weer aan partition magic zien te komen?

Dat is de eenvoudigste oplossing ja. Als je die eenmaal hebt is het een fluitje van een cent.

Tip: zet partion magic ook op een cd voor een (niet te hopen) volgende crash of installatie.

haha, ja.. dat ga ik maar doen!!

maar ik kan de partitie dus groter maken zonder dat ik files kwijtraak?

en dan nog iets waar jij/jullie mij mee zouden kunnen helpen.

Na die hd-crash zijn er toch een aantal bestanden op die Muziek-partitie blijven staan.. ik zie ze alleen niet

D:\RECYCLER\S-1-5-21-1123561945-1757981266-1801674531-1003\

daar staan ze in, maar in die map(pen) kom ik niet.. maar als ik in winamp add dir doe komen er wel een stuk of honderd van die niet verwijderde tracks in mijn playlist te staan

hoe verwijder ik die files als ik ze niet kan vinden?

Je kunt met PM vergroten, verkleinen, verwijderen, toevoegen zonder gegevens kwijt te raken (als je het op de juiste manier doet :D )

Als je die muziekpartitie toch leeg wilt hebben, dan kun je deze het best formateren vanuit windows (dus op de D-schijf rechtsklikken in de verkenner en dan format kiezen).

Dan weet je zeker dat je van alle rommel afbent.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan