partities!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
goede avond beste medewerks van helpmij,

een vriend kwam vanavond langs met een cd'rommetje voor je schijf in meerdere schijven te verdelen nou allemaal fijn hij mij dat instaleren maar ik wist niet dat het 2uur zou duren dus ik zei zo van ja ik doe dat vanacht wel ik wil weer gaan gamen:D nou ok ik druk op cancel en ik start de pc op nieuw op en steeds als hij bij het windows xp balkje komt om te laden komt het schermpje van hoe je je pc wilt opstarten in veilige modes enz.
en dat herhaalt zich steeds,nou die vriend heeft dus een andere vriend op gebeld en hij zij pak je windows xp cd en dan doe windows xp op nieuw instaleren ,maar wel tot het schermpje dat er je schijven staan die je kunt formateren of verwijderen en ja hoor die half aangemaakt partitie stond er bij maar kon ik dus niet verwijderen en daardoor kon de pc ook niet meer op starten

ik hoop dat ik jullie kan helpen(btw ik zit nu op mijn vaders pc)

tnx frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Met welk progje was dat???En dat heb je afgebroken tijdens de verwerking ervan?

Niet zo mooi ...uithuilen en opnieuw beginnen met installeren van je Windows!!!

partities

het programma was partition magic. ja ik heb het onderderbroken ja

maar wat beodle je met ga maar verder met installeren???

dieke partitie

dus er is geen optie waarmee je die half aangemaakte partitie mee kunt verwijderen,
of iets met fixboot of met fixbmr???

maar de hele c schrijf staat toch nog gewoon op de hardeschijf alleen zit er zo'n *** embrio partitie in de weg zit waardoor de pc in de war is en start niet meer fatsoenlijk op!!

groeten van frank

vergelijkbaar

Ik zit met een vergelijkbaar probleem: na partitioneren met PM8 werd de installatie uit zcih onderbroiken en kan ik mijn laptop (zonder A:) niet meer starten. Elke keer krijg ik dan het zwarte keuzemenu (veilige etc.) en na een tijdje een blauw scherm met foutmelding. Getracht XP opnieuw te installeren maar geeft na een tijdje fout 7 aan. (?) en verdergaan lukt niet.
Opnieuw installeren vind ik geen probleem, maar ik kan niet bij de hdd komen om deze te formatteren. Met mijn PC gaat dit simpel met een opstartdiskette, maar dit is dus een ander verhaal. :(
Ben jij al uit je vraagstelling gekomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan