Partities

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb nu een dual-boot (vista-ubuntu), vista gebruikt twee partities, ik wou dan is horen of je die twee partities kon samenvoegen ZONDER de inhoud te verliezen (1 van de twee partities is niet te zien in COMPUTER, het zogenaamde verborgen gedeelte van een HD veronderstel ik).

Hey Sponzenbroekske,

Is dit een laptop?
Want een verborgen partities kan heel goed de restore partitie zijn van de fabrikant (denk aan acer, asus etc)

Maar als je gegevens samen wilt voegen zul je moeten uitkijken naar patition magic of Gparted, maar met gparted en patition magic zou ik zo ie zo een backup maken van de gegevens die je echt niet kwijt wilt.

Hey Sponzenbroekske,

Is dit een laptop?
Want een verborgen partities kan heel goed de restore partitie zijn van de fabrikant (denk aan acer, asus etc)

Maar als je gegevens samen wilt voegen zul je moeten uitkijken naar patition magic of Gparted, maar met gparted en patition magic zou ik zo ie zo een backup maken van de gegevens die je echt niet kwijt wilt.
inderdaad een acer laptop, en Gparted zit al bij ubuntu dan zal ik dat eens proberen, thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan