Partition magic & defragmentatie ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gaab

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
174
Sinds de laatste partitionering is er op zich niets misgelopen. Bij een poging tot defragmentatie achteraf zie ik nu dat er files zijn (op c:) die niet gedefragmen-teerd kunnen worden en dat steekt me zo wat de ogen uit! Kan ik hier wat aan doen? Ik heb deze files opgezocht, maar vind ze nergens terug!

Groetjes
 
Geeft Windows zelf aan dat die bestanden niet gedefragmenteerd kunnen worden? Welke bestanden zijn dat?

Groetjes,
Bennie
 
Bestanden, zoals de user.dat, zijn 'gelockte' bestanden en zullen niet worden gedefragmenteerd. Dat is nu eenmaal zo.

Zelfs met defragmentatie programma's, die tijdens het opstarten bestanden kunnen defragmenteren, die onder windows niet direct kunnen worden gedefragmenteerd, kunnen niet alles defragmenteren. (leuke zin...)
 
mja

staan zogezegd enkele in 'temp int files' maar vind ze er niet terug!!
 
Dat zijn je tijdelijke internet-bestanden, die zie je ook niet. Maak je geen zorgen... Ze af en toe opruimen via Extra\internet-opties\algemeen kan geen kwaad.

Groetjes,
Bennie
 
Er staat ook een file bij van symantec in m'n common files (binnen program files-map).

c:\progfiles\commonfiles\symantec\virusdef\'een nr'.TMP

Mag dat weg? Is een gefragmenteerde file van 128MB!!!
 
In principe mogen alle bestanden met de extensie *.tmp worden verwijderd. Ik snap niet hoe zo'n bestand 128 MB groot kan zijn. Gooi 'em anders in de prullenbak; kijk het een tijdje aan en doe hem definitief weg.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan