partition magic error

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
hey iedereen,

Ik windows vista en ik zou mijn schijf van (290gb: NTFS) willen verdelen in 3 partitie's.
Ik heb al geprobeerd met de partitiemanager in windows vista zelfs maar dat begrijp ik niet zo goed.
Ik heb dan maar partition magic gedownload.
Ik het het programma opgestard.
Op create a new partition geklikt
Dan op next geklikt.
Dan terug op next geklikt. dan kreeg ik een error "A new partition could not be created on drive 1"
daarna terug error "7.8" is not a valid floating point.

kunnen jullie mij wel uitleggen hoe ik het dan wel moet doen in vista zelf of met partition magic (dat maakt eigelijk niet veel uit als het maar lukt).

op voorhand dank.
antwoord snel aub.

voor zover ik weet draait pm niet goed onder vista.
ik heb zelf geen vista dus ik kan je hierbij niet helpen.
Ik weet wel dat partition commander vanaf versie 10 wel onder vista draait en gemakkelijk in gebruik is.

voor zover ik weet draait pm niet goed onder vista.
ik heb zelf geen vista dus ik kan je hierbij niet helpen.
Ik weet wel dat partition commander vanaf versie 10 wel onder vista draait en gemakkelijk in gebruik is.

ah bedankt jackall
ik zal partition commander wel even downloaden en testen

Maak wel een backup, zeker als je het met een gedownload programma gaat doen. Er kan wel teen en tander mislopen bij het partitioneren. Als je toch moest uitgeraken uit windows vista partition manager, gebruik dat dan zou ik zeggen. Zal weten wat voor je OS kan en wat niet.

hmm ik heb partition manager gedownload, deze is zeer goed overzichtelijk enzo.
Maar mijn local schijf c staat in het rood en gemakreerd al invalid partition.
Ik heb een melding gekrege van het programma dat ik een error programma moest gebruiken om het valid te maken

weet er iemand een programma waarmee ik mijn schijf valid kan maken en toch kan partioneren,

Wat is er mis met de partitiemanger van Vista?, je dient eerst de systeemherstel uit te schakelen, dan het wisselbestand op een vaste waarde te zetten of even uit te schakelen, de C:\ partitie verkleinen en nieuwe partities aan te maken, thats all.

Indien het logische station in een extendet partitie is geplaatst oet je die ook verkleinen of er een primaire van maken.

Wat is er mis met de partitiemanger van Vista?, je dient eerst de systeemherstel uit te schakelen, dan het wisselbestand op een vaste waarde te zetten of even uit te schakelen, de C:\ partitie verkleinen en nieuwe partities aan te maken, thats all.

Indien het logische station in een extendet partitie is geplaatst oet je die ook verkleinen of er een primaire van maken.

het is me gelukt in windows te partioneren bedankt lange pier
ik ga dit topicje op een slotje zetten
jullie zijn allemaal bedankt om zo snel te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan