partition magic sucks

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonard0

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
hallo,

Heb mn systeem opnieuw geinstaleerd met bijbehorende drivers etc. ben ik minstens 3 uur mee bezig geweest. Uiteindelijk dacht ik, nog even een partitie maken. Dus ik heb alles goed ingedeeld met partition magic, start opnieuw op, laat de taken uitvoeren.
vervolgens is het proces 100% gereed, pc start opnieuw op, je ziet windows logo, 2 milliseconden een blauw scherm en pc start weer opnieuw op. Dit herhaald zich hoe vaak je maar wilt.
Pc kan niet in veilige modus opstarten en ook niet in laatste instellingen die werkten.
enige oplossing zou zijn windows opnieuw instaleren maar dan ben ik alles kwijt en dat zou de 4e installatie op een dag zijn, zit ik niet op te wachten.
Iemand een alternatief idee? stel ik zeer op prijs.
b.v.d.

leo

trouwens niet zo dat partition magic geen fijn programma is, heb normaal goede ervaring mee, maar dit kan ik nu ff niet hebben .. :(

Kun je wel in de veilige modus komen?
Of is dat ook helemaal taboe.:rolleyes:

Geplaatst door EmAaErkA

Nee dus:cool:

Dat vraag ik mij af, als de computer opstart dan kun je op F8 drukken dan kom je in een dos scherm waar je nog veel kunt doen.
Als je daar ook niet meer in kunt komen dan is er maar 1 manier en dat is opnieuw formatteren en installeren.

Heb je geen recovery floppy's gemaakt met PM, je weet wel voor het geval dat het alsnog fout kan gaan. :o

tnx voor de reacties, ben er weer..
ik heb gehoord dat partiton magic met bepaalde versie(s) niet goed met winXPpro zou werken. De partitie zou gemold zijn. geen idee welke versie ik heb want ik kan niet meer kijken welke versie ik heb. En uiteraard heb ik geen diskettes gemaakt, die heb je achteraf meestal niet. Ik heb btw ook geen diskette station.
Hier is dus geen andere oplossing voor dan gewoon opnieuw formateren en installeren helaas, weer een weekend naar de knoppen :confused:

Geplaatst door puppie

Dat vraag ik mij af, als de computer opstart dan kun je op F8 drukken dan kom je in een dos scherm waar je nog veel kunt doen.
Als je daar ook niet meer in kunt komen dan is er maar 1 manier en dat is opnieuw formatteren en installeren.

dat heb ik geprobeerd. opstarten met recentste instellingen die werkten, veilige modus etc, etc. werkt uiteraard geen van allen. met partities moet je uitkijken... Dit bewijst wel weer dat de gebruiker niet altijd de dader van problemen is, maar het ook wel es de pc kan zijn.

diskette station (gratis exl. verzend kosten)? ik heb er toch nog een stuk of 200 liggen... maar ja
geen leuk probleem. ik raad aan om opnieuw met partition magic opte starten en dat alle veranderingen terug halen... anders nog es opnieuw instaleeren... ja ni tof... anders mischien es linux overwegen?:) :D :rolleyes: :thumb: :cool:

nou nee bedankt, als ik ergens een hekel aan heb, is het wel floppy...
Nee, ik heb het al opgelost, hij draait weer super soepeltjes en heb een backup gemaakt met nero backitup.. partition magic zal ik iig nooit meer gebruiken..

partition magic zal ik iig nooit meer gebruiken..
ligt gewoon aan de PC of aan jezelf niet aan partition magic... als je hem gekocht had (is mischien ookwel) kon je ook hun helpdesk bellen (gratis)
maar ja, als je het dan toch is gelukt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan