markus20
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 nov 2004
Goeie morgen allemaal!
Heb vandaag een dagje vrij en heb besloten om er maar weer eens opnieuw Windows erop te zetten.
Ik heb een harde schijf van 200GB En ik download best veel bestanden.
Is het dan handig om een partitie te maken? Dus een voor Windows en een voor de downloads?
Ik heb eerder gehad dat Windows compleet vast liep en ik nieuw Windows erop moest zetten en dus al mijn downloads kwijt was omdat alles op een harde schijft stond.
Wat denken jullie dat het best is?
Hoeveel ruimte heeft Windows XP pro nodig om leer te kunnen draaien?
Nu heb ik nog een vraag.
Stel dat ik nog een partitie aan maar van 10 gig en die voor Linux gebruik om een beetje mee te spelen. Heeft dit dan verdere gevolgen voor mijn systeem? kan het zijn dat hij dan wat langzamer word?
Alvast heel erg bedankt!
Groeten,
Mark Kamstra
:thumb:
Heb vandaag een dagje vrij en heb besloten om er maar weer eens opnieuw Windows erop te zetten.
Ik heb een harde schijf van 200GB En ik download best veel bestanden.
Is het dan handig om een partitie te maken? Dus een voor Windows en een voor de downloads?
Ik heb eerder gehad dat Windows compleet vast liep en ik nieuw Windows erop moest zetten en dus al mijn downloads kwijt was omdat alles op een harde schijft stond.
Wat denken jullie dat het best is?
Hoeveel ruimte heeft Windows XP pro nodig om leer te kunnen draaien?
Nu heb ik nog een vraag.
Stel dat ik nog een partitie aan maar van 10 gig en die voor Linux gebruik om een beetje mee te spelen. Heeft dit dan verdere gevolgen voor mijn systeem? kan het zijn dat hij dan wat langzamer word?
Alvast heel erg bedankt!
Groeten,
Mark Kamstra
:thumb: